בונוס הטרבל של שחקני ברצלונה: 52 מיליון אירו

זכייה בשלושת התארים תבטיח לשחקני הקבוצה, מעבר לשכרם השוטף - מענקים חסרי תקדים ■ אליפות ספרד שווה 22 מיליון אירו, גביע המלך 5 מיליון אירו; וכמה הצ'מפיונס ליג?

ברצלונה, ניימאר / צלם: רויטרס
ברצלונה, ניימאר / צלם: רויטרס

ההצלחה הגדולה של ברצלונה העונה צפויה לעלות לה סכום עתק בבונוסים לשחקנים ולצוות המקצועי. לפי "הדיאריו גול", במידה שהקבוצה הקטאלונית תנצח את יובנטוס בגמר הצ'מפיונס ליג ב-6 ביוני בברלין ותצליח להשלים טרבל, סך המענקים שישלם המועדון לליאו מסי ושות' יסתכם בסכום שיא של 52 מיליון אירו.

נכון לעכשיו, אחרי הניצחון ביום ראשון בליגה מול אתלטיקו מדריד, הבטיחו השחקנים רק את מענק האליפות בסך 22 מיליון אירו. בשבת הבאה תתמודד ברצלונה בגמר גביע המלך מול אתלטיק בילבאו, משחק שייערך בקאמפ נואו, עבורו מובטחים לשחקנים בונוסים בסך 5 מיליון אירו; הדובדבן של עונת 2014/15 ממתין לשחקנים באצטדיון האולימפי בברלין בעוד כשבועיים וחצי: עבור זכייה בליגת האלופות ישלם המועדון את הבונוס הגדול ביותר - 25 מיליון אירו.

בסך הכל מוערכים הבונוסים עבור זכייה בשלושת התארים ב-10% מהתקציב שהעמיד המועדון לעונת 2014/15. גם המועדון עצמו ירוויח בונוסים מהזכייה בתארים: מלבד הכספים שמובטחים מאופ"א וממינהלת הליגה הספרדית, לברצלונה גם סעיף מענקים מהספונסרים בגין הישגים.

יש לציין כי בשנים שעברו נהגה ברצלונה לבטח את מענקי ההצלחה ששילמה לשחקנים, בפרמיה שהלכה ונעשה יקרה מאוד בשל ההצלחה הסדרתית של המועדון.