ערב חזרתו של ארדן לממשלה: יועץ התקשורת שלו עוזב

עו"ד קובי אלנבוגן ליווה את ארדן ב-3 משרדי ממשלה שונים - משרד התקשורת, המשרד להגנת העורף ולבסוף גם משרד הפנים - יחד עם העבודה על הרפורמה ברשות השידור

ערב חזרתו של ח"כ גלעד ארדן לממשלה, הודיע לו יועץ התקשורת שלו, עו"ד קובי אלנבוגן, על רצונו לסיים את תפקידו.

אלנבוגן ליווה את ארדן ב-3 משרדי ממשלה שונים - משרד התקשורת, המשרד להגנת העורף ולבסוף גם משרד הפנים - יחד עם העבודה על הרפורמה ברשות השידור.

בתקופה זו הוביל ארדן את רפורמת הפס הרחב ואת מכרזי הדור הרביעי - וכל זאת לצד היותו של ארדן חבר הקבינט המדיני-בטחוני וחבר הוועדה לבחירת שופטים. כמו כן, בתקופה זו הגיע ארדן למקום הראשון בפריימריז בליכוד.

אלנבוגן הגיע משוק יחסי הציבור הפרטי ועבד בעברו עם אייל ארד וליאור חורב. במסגרת זו הוא עסק רבות בטלקום ורגולציה של שוק התקשורת בישראל. הוא החל לעבוד עם ארדן עם מינויו כשר התקשורת לפני כשנתיים.

ארדן ביקש מאלנבוגן להישאר בתפקידו לעוד כמה שבועות.

אלנבוגן אמר ל"גלובס" כי אלה היו שנתיים מרתקות, וכי "הייתה לי זכות להיות שותף לעשייה ענפה ונרחבת, לעבוד עם גלעד ולוות אותו, שעה שהוביל רפורמות מהפכניות ומשמעותיות ששינו את שוק התקשורת בישראל".

ארדן בירך את אלנבוגן ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך: "אני סמוך ובטוח שהניסיון שצברת ישרת אותך בהמשך הדרך, ברצוני להודות לך על העבודה המקצועית והמסורה, אני יודע כי אלה היו שנתיים אינטנסיביות ומאתגרות".