המכללה למינהל העניקה פרס לסמנכ"לית קשת טלי גורן

מדובר בפרס "תקשוראשון", המוענק לבוגרי המכללה שהפכו לבכירים בתקשורת ■ בין הנימוקים לפרס: "גורן מייצגת חיבור נדיר בין מצוינות, שליחות חברתית ומימוש ערכיה של המכללה למינהל"

דיקאן ביהס לתקשורת במכללה למינהל יובל דרור מעניק את הפרס לטלי גורן /צילום: רונן אקרמן
דיקאן ביהס לתקשורת במכללה למינהל יובל דרור מעניק את הפרס לטלי גורן /צילום: רונן אקרמן

בית-הספר לתקשורת במכללה למינהל העניק פרס מיוחד לסמנכ"לית התקשורת והרגולציה של זכיינית ערוץ 2 קשת, טלי גורן. מדובר בפרס "תקשוראשון", המוענק לבוגרי המכללה שהפכו לבכירים בתקשורת.

בין הנימוקים לבחירתה של גורן, שהוגדרה כ"אישה החזקה" של קשת: העובדה שהיא "מייצגת חיבור נדיר בין מצוינות, שליחות חברתית ומימוש ערכיה של המכללה למינהל, וניצבת בחזית המאבקים התקשורתיים והרגולטוריים של הזכיינית, תוך טיפול במשימות מיוחדות והתמודדות בלתי אפשרית כמעט מול החוקים המתהפכים והרגולציה".

הפרס הוענק במסגרת האירוע השנתי של בית-הספר, פסטיבל "תיק עבודות", במסגרתו סטודנטים מבית-הספר לתקשורת של המכללה הציגו מהלכים שפיתחו עבור ארגונים חברתיים. המהלכים פותחו במסגרת סדנאות בית-הספר לתקשורת, הבוחרות בכל שנה מיזמים חברתיים, עבורם מפתחים הסטודנטים קמפיינים תקשורתיים.

מנכ"ל קשת, אבי ניר, בירך את גורן על הזכייה בפרס ואמר כי "טלי פועלת במציאות קשה מאין כמותה של לחצים עצומים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לטלי על שנים של עשייה יוצאת דופן עבור קשת".

גורן הודתה למשפחתה, לאנשי קשת ולצוות המכללה למינהל, על שהעניק לה "ארגז כלים שעזר לי להתמודד בעולם תקשורתי שמשתנה באופן תדיר".

פרס "תקשורראשון" מוענק זו השנה השניה לבוגרי בית-הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למינהל, עבור הישגים יוצאי דופן בתעשיית התקשורת. בשנה שעברה הפרס הוענק לעיתונאי שי גל.