שינוי ארגוני בהוט הוביל לפרישת שני סמנכ"לים

הוט מקימה שתי חטיבות בראשות המשנים למנכ"ל, אבנר קריב בחטיבת התפעול וטל גרנות-גולדשטיין בחטיבת הלקוחות ■ בעקבות זאת פרש סמנכ"ל השירות אייל קרמר, וגם פרישתה של סמנכ"לית השיווק סביון בר-סבר קשורה לכך

אייל קרמר / צילום: סיון פרג'
אייל קרמר / צילום: סיון פרג'

שינוי ארגוני בהוט הוביל להתפטרותם של שני סמנכ"לים: סמנכ"לית השיווק, סביון בר-סבר; וסמנכ"ל השירות, ואייל קרמר.

החברה הודיעה היום (ד') על הקמת שתי חטיבות, חטיבת לקוחות וחטיבת תפעול, שבראשן יעמדו טל גרנות-גולדשטיין, שתמונה לתפקיד המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל חטיבת הלקוחות; ואבנר קריב, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל חטיבת התפעול.

טל גרנות-גולדשטיין (38) משמשת בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"לית חברת האינטגרציה Entrypoint. אבנר קריב (36) הצטרף להוט בשנת 2011. קריב משמש בשנה האחרונה כסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול בחברה, ולפני כן שימש כראש מערך התפעול ומטה הטכנולוגיות.

על רקע השינוי הארגוני הודיע היום סמנכ"ל שירות הלקוחות של הוט, אייל קרמר, על רצונו לסיים את תפקידו. קרמר ניהל בשנה האחרונה את מערך השירות של החברה בתחומי הטלוויזיה האינטרנט והטלפוניה קווית.

שלשום (ב') הודיעה סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק של הוט, על עזיבתה את התפקיד, עזיבה שנומקה ברצונה לעבור לאתגרים חדשים לאחר 5.5 שנים. היום מתברר כי עזיבתה של בר-סבר נבעה בעיקר מהשינוי הארגוני בחברה, וככל הנראה היא לא הסכימה לעבור לעבוד תחת גרנות-גולדשטיין.