לאומי נערך לקרב: שכר את משרד בן חורין-אלכסנדרוביץ'

יחליפו את משרדו של מוטי שרף, שימשיך לעבוד עם לאומי קארד

טל אלכסנדרוביץ` איתי בן חורין / צילום: תמר מצפי
טל אלכסנדרוביץ` איתי בן חורין / צילום: תמר מצפי

בנק לאומי מצרף לצוות היועצים שלו את משרד בן חורין-אלכסנדרוביץ'. המשרד ילווה את הייעוץ התקשורתי השוטף של הבנק בניהולה של רקפת רוסק-עמינח, לצד דוברת הבנק לירן גורדון.

בימים אלה מתמודד לאומי, בדומה לבנקים אחרים, עם רפורמות מתוכננות של שר האוצר משה כחלון להגברת התחרות במערכת הבנקאית, אולם גורמים בבנק טוענים כי שכירת יועצי התקשורת אינה קשורה לרפורמות המתוכננות.

נציין כי המשרד של בן חורין-אלכסנדרוביץ' נחשב למקורב למנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד. באב"ד, שכיהן כמנכ"ל הרשות השנייה, שכר בזמנו את המשרד כיועץ תקשורתי של הרשות השנייה, והוא בקשר טוב עימם.

בשנים האחרונות ליווה משרדו של מוטי שרף של הייעוץ התקשורתי של הבנק, וכעת המשרד של שרף יתמקד בטיפול בחברת כרטיסי האשראי של הבנק, לאומי קארד.

בנוסף לכך, לאומי עובד גם עם משרדם של חיליק גולדשטיין ואבירם כהן, שכיהן בעבר כדובר הבנק וכראש אגף השיווק. גולדשטיין וכהן מעניקים ייעוץ תקשורתי ללאומי פרטנרס וללאומי טק.

נציין כי משרד בן חורין-אלכסנדרוביץ' מכיר את בנק לאומי, שכן עד היום הוא ליווה את ועד העובדים בבנק בראשות מירי רובינו, במיוחד בתקופה שהוועד גיבש הסכם שכר חדש מול ההנהלה. כעת חוצה המשרד את הקווים ועובר לייעץ לבנק לאומי עצמו. המעבר ללאומי נעשה בידיעת רובינו והיא איחלה למשרד הצלחה בתפקיד החדש.