חוזה לאפריקה להפעלת מלון בעזריאלי שרונה ב-250 מ' ש'

המלון בעזריאלי שרונה יופרד מקומות המשרדים והמסחר, יכלול כ-160 חדרים, מעליות נפרדות ולובי עצמאי בקומת המלון התחתונה, בה יפעלו גם מסעדה וטרקלין עסקים

מלונות אפריקה ישראל, עזריאלי בשרונה / צילום: ויו פוינט
מלונות אפריקה ישראל, עזריאלי בשרונה / צילום: ויו פוינט

מלונות אפריקה ישראל, הנמצאת בבעלות חברת אפריקה ישראל (50%) וחברת נץ מלונות (50%), דיווחה היום (ד') כי חתמה על הסכם שכירות עם קבוצת עזריאלי להקמת מלון בוטיק עסקים במרכז עזריאלי שרונה שנמצא בימים אלו בהקמה. ההסכם נחתם לתקופה של 20 שנה בהיקף כספי כולל של כ-250 מיליון שקל.

במסגרת העסקה, תשכור רשת המלונות שטח כולל של כ-12 אלף מ"ר שישתרע על פני הקומות 33-37 במגדל הצפוי להתנשא לגובה 61 קומות. על פי הדיווח, המלון בעזריאלי שרונה יופרד מקומות המשרדים והמסחר, יכלול כ-160 חדרים, מעליות נפרדות ולובי עצמאי בקומת המלון התחתונה, בה יפעלו גם מסעדה וטרקלין עסקים. בהקמת המלון יושקעו כ-50 מיליון שקל.

נזכיר שזה לא שיתוף הפעולה הראשון של שתי החברות כאשר חברת מלונות אפריקה ישראל מפעילה מאז שנת 2008 את מלון קראון פלאזה סיטי סנטר במגדל המרובע במרכז עזריאלי הכולל 273 חדרים, מסעדה וטרקלין עסקים. כאשר יושלם מגדל עזריאלי בשרונה יפעלו שני המלונות האמורים במרחק הליכה זה מזה.

מרכז עזריאלי שרונה יתנשא לגובה של 255 מטר ויכלול 61 קומות מעל לשלוש קומות קניון. שטח קומה ממוצע בפרויקט יעמוד על כ-2,400 מ"ר לכל קומה כאשר המגדל יכלול 115 אלף מ"ר שטחי משרדים סך הכל. שטח הקניון שיפעל בקומות התחתונות יעמוד על כ-11 אלף מ"ר. היקף ההשקעה בפרויקט כולו שנמצא כאמור בבנייה בימים אלו מוערכת בכ-1.5 מיליארד שקל (ברמת מעטפת), ובנייתו צפויה להסתיים בסוף 2017. במקביל, הפרויקט יכלול גם שבעה מפלסים תת קרקעיים המיועדים לחניה שיכללו כ-1,400 מקומות חניה לשימוש הדיירים והמבקרים.

עופר אברם, ראש תחום המשרדים בקבוצת עזריאלי ציין כי "בקבוצת עזריאלי וחברת מלונות אפריקה ישראל מתקיים שיתוף פעולה מוצלח במגדל המרובע במרכז עזריאלי כבר מספר שנים, כשהעסקה הנוכחית במרכז עזריאלי שרונה היא ביטוי נוסף לכך. בימים אלה אנו מנהלים מספר רב של משאים ומתנים עם חברות מקומיות ובינלאומיות שונות".

מיכאל פלסז, מנכ"ל חברת מלונות אפריקה ישראל, הוסיף: "בניית המלון בליבת העסקים והתיירות בתל אביב היא נדבך נוסף בתוכנית האסטרטגית של חברת מלונות אפריקה ישראל. לאחר השקת המלון השמיני ברשת, מלון "חיפה ביי וויו", לפני מספר חודשים במרכז הכרמל, התרחבותנו בעיר תל אביב היא מהלך מתוכנן ומתבקש. הקונספט ועיצוב המלון נמצאים בשלבי גיבוש מתקדמים בשיתוף רשת המלונות הבינ"ל IHG, מותג העל אותו אנחנו מייצגים בארץ".