"השמאל מקלל באופן רהוט יותר. בימין יש קללות שוק"

לפני כשנה קיבל חגי סגל את החיבוק הסופי מהקונצנזוס, עם מינויו לעורך העיתון האליטיסטי-ימני "מקור ראשון" ■ בריאיון ל"פירמה" הוא מספר על החברות עם אנשי שמאל, על הבעלים שלדון אדלסון ועל בנו עמית סגל

חגי סגל / צילום: שלומי יוסף
חגי סגל / צילום: שלומי יוסף

"קו השבר העיקרי בין ימין לשמאל הוא בתקשורת - לא בוויכוח על השטחים. אפילו השנאה שהרבה אנשי שמאל מתלוננים עליה, בצדק, נובעת בסוף מהתחושה שהחבר'ה האלה, הרהוטים האלה בשמאל, התל-אביבים, השתלטו על המשאב הציבורי וניכסו אותו לטובת דעותיהם. כמעט כל הפרשנים הם תמיד בעלי דעות מאוד מסוימות על הפתרון המדיני או בשאלות דתיים וחילוניים. איש ימין, אפילו לא ימין מובהק, מרגיש שגוזלים אותו. זו תחושה של סתימת פיות, ואז זה מתפרץ בצורות הכי מגעילות שיכולות להיות".

- איך?

"ברטוריקה האיומה בפייסבוק, שהיא יותר ימנית משמאלית. לפעמים זו פראנויה".

את הדברים האלה אומר חגי סגל, עורך "מקור ראשון", בריאיון למגזין "פירמה" שחולק אתמול (ג') למנויי "גלובס".

כאשר סגל נשאל על התחקיר על אורן חזן אותו פרסם בנו, עמית סגל, בערוץ 2, הוא אומר: "חלק מהתגובות שעמית מקבל עכשיו מקוממות מאוד. מטופשות. אם אתה מגיב, סימן שאתה צרכן תקשורת. אתה באמת חושב שהמניע של עמית פה היה מטעמים אידיאולוגיים? משייכים את עמית לימין בגלל שיש לו כיפה, והוא גדל בעפרה, והוא הבן של חגי סגל הידוע לשמצה. אלמלא הרקע הזה, הצופים היו מתקשים לתייג אותו".