ארנולד שוורצנגר ינווט אתכם קולית דרך אפליקציית Waze

שחקן הקולנוע ומושל קליפורניה לשעבר ייתן את קולו באפליקציית הניווט ■ מדובר בשיתוף-פעולה בין גוגל, החברה-האם של Waze, לבין אולפני פרמאונט, שעומדים מאחורי הסרט החדש בסדרת "שליחות קטלנית"

ארנולד שוורצנגר / צלם: רויטרס
ארנולד שוורצנגר / צלם: רויטרס

שחקן הקולנוע ומושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, יהיה בקרוב הקול שינווט אתכם באפליקציית Waze בין הפקקים באיילון ועד שתגיעו הביתה.

מדובר בשיתוף-פעולה בין גוגל, החברה-האם של Waze, לבין אולפני פרמאונט, שעומדים מאחורי הסרט החדש בסדרת "שליחות קטלנית" - "Terminator Genesis" - שיעלה לאקרנים ב-1 ביולי.

"ב-1984, כשצילמנו את הסרט הראשון של 'שליחות קטלנית', דיברנו על זה שהעולם נשלט על-ידי מכונות. זה היה מדע בדיוני באותה העת", אמר שוורצנגר ל-USA Today. "היום יש לך מכונות שאומרות לך לאן לנסוע".

על-פי הדיווח, שוורצנגר הקדיש שעה שלמה להקלטת פקודות הניווט הקוליות, שכוללות דברים שגרתיים כמו "בעוד 200 מטר, פנה ימינה" ועד "אסטה לה ויסטה, בייבי", כשהמשתמש מגיע ליעדו.

שיתוף-הפעולה בין Waze לשוורצנגר יגיע לסיומו באמצע יולי. על-פי הידיעה שחשפה את שיתוף-הפעולה באתר USA Today, מספר המשתמשים ב-Waze בעולם עומד על 50 מיליון - לעומת 15 מיליון משתמשים שהיו לאפליקציה ב-2012.

נתונים שנחשפו בשבוע שעבר ב"גלובס" הצביעו על 2.9 מיליון משתמשים פעילים ב-Waze מדי חודש בשוק הישראלי.