פרויקט מעונות יוקרתי להשכרה יוקם בבאר שבע

חברת E-Wave נדל"ן התקשרה לאחרונה בהסכם אופציה ל- 10 חודשים עם בעלי הקרקע, ובימים אלה החלה לארגן את קבוצת הרכישה למיזם

פרויקט מעונות יוקרתי עם 180 דירות להשכרה יוקם בקרוב ברחוב בזל בשכונה א' בבאר שבע. הפרויקט יוקם על מגרש המיועד, על פי תכנית בניין העיר, לדיור להשכרה בלבד, ונהנה מתמיכת העירייה המבקשת להגדיל את היצע הדירות לסטודנטים בעיר. חברת E-Wave נדל"ן התקשרה לאחרונה בהסכם אופציה ל-10 חודשים עם בעלי הקרקע, ובימים אלה החלה לארגן את קבוצת הרכישה למיזם.

Oxford Tower יתנשא לגובה של 17 קומות ויכלול 180 יחידות דיור בנות 2 - 2.5 חדרים בשטח של כ-45-48 מ"ר ומרפסת שמש. כל דירה תכלול שתי יחידות עצמאיות המאפשרות מגורים לשני שותפים. בהודעת החברה נמסר כי מחירה ההתחלתי של דירה בפרויקט יעמוד על 690 אלף שקל, והתשואה השנתית המוערכת היא בשיעור של כ- 5% לשנה.

פרויקט "מעונות היוקרה", כפי שמגדירים אותו ב-E-Wave, ייבנה כמתחם מלונאי, ויציע לסטודנטים חדרי לימוד ופנאי, חדר כושר, חדר קולנוע, חדר כביסה ומועדון. בקומת הקרקע של המגדל תופעל קפיטריה ויינתנו שירותי דיירים נוספים.

מועד האכלוס המשוער של הפרויקט הינו במחצית שנת 2018,ובחברה אומרים כי עד אז תוקם חברת ניהול שתהא אחראית להשכרת יחידות הדיור כשהן מרוהטות ומאובזרות.

גיל עובדיה, מנכ"ל E-Wave נדל"ן, אמר כי "להערכתנו, ייחוד הפרויקט ומיקומו, סמוך למכללה האקדמית וקרבתו במרחק של 2 ק"מ משער אוניברסיטת בן גוריון, קניון הנגב ומרכזי הבילוי הראשיים בעיר - ימשכו קהל מתעניינים רב. פרויקט Oxford Tower מיועד להגדיל את היצע המגורים לסטודנטים בעיר מצד אחד, אך הוא גם מיועד להציע השקעה מניבה בטוחה ואטרקטיבית".