אורן חזן? רק בכיכר העיר

ציון אמיר ישמח לגרור את כולנו לביהמ"ש, אסור שזה יקרה

אורן חזן / צילום: דוברות הכנסת
אורן חזן / צילום: דוברות הכנסת

"יש בידי ראיות המזכות לחלוטין את ח"כ חזן", אומר עו"ד ציון אמיר ל"מעריב" וזה מעניין כי כפרקליטו של אורן חזן הוא מן סתם יודע שאיש לא תובע את "התכשיט", נהפוך הוא: חזן הוא שמאיים כמעט מדי יום לתבוע את עמית סגל מערוץ 2, שפרסם את "תחקיר בורגס".

לכן, כשעו"ד אמיר, המורגל מאוד בייצוג של בבות עיני אומה, מוסיף כי "כל הרחש בחש והמתקפה וההשתלחות, תיגמר בלא כלום" (הטעות במקור), צף בבירור קו ההגנה: נילחם בבית המשפט, כאילו חזן נאשם שם ולא, נאמר, בכיכר העיר, שם ישנן, תודה לאל, עוד כמה אמות מדה ציבוריות זקופות, או כפופות רק למחצה. נזכה את חזן בבית המשפט - ואז נצעק את זכאותו ברחוב, במקום היחידי בו באמת האיש הזה אמור וחייב להישפט.

משה קצב וציון אמיר / צלם: יח``צ
 משה קצב וציון אמיר / צלם: יח``צ

עו"ד ציון אמיר מייעץ למשה קצב. "כל הרחש בחש"

צריך לדבר ברורות: לאורן חזן אין מה לחפש בבית המשפט. גרירתו לשם, באישומים שהוכחתם למעשה כמעט בלתי אפשרית, רק תועיל לעניינו הציבורי. אם חזן רוצה לתבוע דיבה ולשון הרע, שיתבע. בבית המשפט, יש להניח לו להיות בצד התובע, בצד שחובת ההוכחה עליו. ואילו בקרב האמיתי, זה המתנהל על דעת הציבור, יש להניח לו להגן על עצמו. ולתקוף. כי כן, אם צריך לומר שוב מה שנראה כה ברור מאליו: האיש לא יכול להמשיך בפוליטיקה. אפילו לא בפוליטיקה הישראלית.