כוכב זמר במגזר הערבי חשוד בהעלמת הכנסות במיליוני שקלים

בנוסף, מאות אלפי שקלים במזומן נמצאו בפשיטה על ביתו של זוהיר פרנסיס, מהזמרים המובילים במגזר הערבי בארץ ובחו"ל ■ לפי החשד, הוא גרם לקופת המדינה נזק בסכום של כמיליון שקל מס באמצעות דיווחי מע"מ כוזבים

זוהיר פרנסיס / צילום מסך
זוהיר פרנסיס / צילום מסך

זוהיר פרנסיס, מהזמרים המובילים במגזר הערבי בארץ ובחו"ל, נעצר שלשום (ב') על-ידי יחידת החקירות מכס ומע"מ חיפה, בחשד כי העלים עסקאות של מיליוני שקלים בשנים האחרונות.

על-פי החשד, פרנסיס, המופיע בארץ, ברשות הפלסטינית ובחו"ל, לא דיווח על עסקאות בהיקף המוערך במיליוני שקלים בגין הופעות שקיים בין השנים 2015-2010, ואף הגיש דיווחים כוזבים למע"מ.

אתמול (ג'), בתום חקירה סמויה נגדו, פשטו עובדי יחידת חקירות מכס ומע"מ חיפה ברשות המסים על ביתם של הזמר ומעורבים נוספים ותפסו חומר חשבונאי הקשור לחקירה וכן 220,000 שקל במזומן שנמצאו בביתו של הזמר.

פרנסיס נחקר בחקירה ראשונית ומסר גרסה אשר לטענת הרשות מחזקת את החשדות שעלו נגדו, כאשר גם מעורבים נוספים שנחקרו קשרו אותו לכאורה לחשדות.

בבקשה שהגישה הרשות לשחרורו של פרנסיס ממעצר בתנאים מגבילים, צוין כי על-פי החשד הוא גרם לקופת המדינה נזק בסכום של כמיליון שקל מס, באמצעות דיווחי מע"מ כוזבים שהגיש.

פרנסיס, באמצעות סנגוריו, עורכי הדין רות בן-שמואל וזהר ניסים, הכחיש את החשדות נגדו בבית המשפט השלום בחיפה, ושוחרר בהסכמה בערבויות בגובה 300 אלף שקל ותנאים מגבילים נוספים.