פיתוח מהפכני של סמסונג יכול להציל חיים של אלפי נהגים

ענקית הטכנולוגיה סמסונג חשפה לאחרונה פיתוח פורץ דרך שמעורר הדים בעולם, ועשוי לצמצם משמעותית את התאונות הקטלניות בדרכים שמתרחשות כתוצאה מעקיפה

סביר שכמעט כל אחד מאיתנו מוצא את עצמו מדי פעם משתרך מאחורי משאית, ממתין להזדמנות לצאת לעקיפה. הבעיה היא שאתם לא לבד על הכביש, ואם מדובר במסלולים צרים אז המהלך עלול להסתיים בטרגדיה.

ישנן הרבה טכנולוגיות היום שמסוגלות לפקח על "שטחים מתים", אבל מאחר והן מותקנות ברכבי יוקרה, חלק גדול מהאוכלוסייה נאלץ להסתמך על שיקול דעת בלבד.

ענקית הטכנולוגיהסמסונג חשפה לאחרונה רעיון שיכול לצמצם משמעותית את התאונות הקטלניות הנגרמות מהתנהגות זו, כחלק ממיזם למאבק בתאונות הדרכים בארגנטינה - אחת המדינות בהן שיעור הנפגעים בכבישים הוא הגבוה ביותר בעולם.

הרעיון עצמו פשוט מאוד: כל משאית תצויד 4 מצלמות מלפנים שמקרינות את התנועה על קיר תצוגה שמורכב על חלקה האחורי. בצורה זו, הנהגים שתקועים על זנב המשאית רואים בזמן אמת אם הכביש פנוי, יכולים לאמוד היטב את המרחק מהרכב שמגיח מולם ולצאת לעקיפה בטוחה.

בנוסף לכך, היא תורמת גם במצבים בהם נהגים בולמים לפתע, כאשר חיה כלשהי פורצת לכביש וכאשר מתבצעות עבודות תחזוקה בכביש.

המשאית של סמסונג נמצאת כרגע בשלב של אבטיפוס. החברה מאשרת שהטכנולוגיה עובדת מצוין ובימים אלה היא פועלת כדי לקבל אישורים על מנת להעביר אותו לייצור סדרתי.