איגוד הכדורסל מפסיק את השת"פ עם אתר ONE

אחרי למעלה מ-15 שנים נפרדות דרכיהם של האיגוד ואתר הספורט ■ חברת שגב ספורט זכתה במכרז של האיגוד ותקים עבורו אתר עצמאי

אחרי כ-15 שנים מסיים איגוד הכדורסל את ההתקשרות עם אתר האינטרנט ONE. במכרז החדש לבנייה ולהפעלת אתר האינטרנט של האיגוד זכתה חברת שגב ספורט (שגב מערכות דטה וספורט בע"מ), והיא תחליף את האתר שבשליטת "ידיעות אחרונות", ששימש כאתר הבית של האיגוד.

בכך למעשה יפעיל איגוד הכדורסל אתר אינטרנט עצמאי לכל דבר. מלבד עדכונים שוטפים על הליגות, הנבחרות ופעילויות האיגוד - באתר החדש, שאמור לעלות במהלך הקיץ הקרוב, ניתן יהיה להמשיך ולבצע רישום מקוון של שחקנים וקבוצות ופעולות טכניות נוספות שעד לפני כמה שנים דרשו הגעה פיזית למשרדי האיגוד בתל-אביב.

ההסכם בין איגוד הכדורסל וחברת שגב הוא ל-5 שנים, במסגרתו ישלם האיגוד מדי חודש כ-10,000 שקל.

שגב ספורט היא חברה בבעלות אבשי שגב, הקיימת מאז 1991 ומתמחה באיסוף ועיבוד נתונים לספורט בארץ ובעולם, ובנוסף בהקמה ותפעול של אתרי אינטרנט הקשורים לספורט. החברה מספקת שירותים לתחנות הטלוויזיה בעיבוד נתונים בזמן אמת והצגתם הגרפית על גבי המסך - בשידורי ספורט, חדשות ושעשועונים. בין לקוחותיה: ההתאחדות לכדורגל, מינהלת הליגה בכדורסל, מכבי תל-אביב כדורסל, מכבי חיפה כדורגל, מכבי חיפה כדורסל, ערוץ הספורט, צ'רלטון, ערוץ 1, חברת החדשות של ערוץ 2, זכיינית ערוץ 2 קשת, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 וערוץ zoom.

הכניסה של שגב ספורט היא חלק ממהפכה שעובר האיגוד במסגרת החלפת בעלי תפקידים וספקים: לאחרונה הוחלף היועץ המשפטי אחרי 16 שנה, ולתפקיד מונתה עו"ד רונית אמיר-יניב; ובימים אלה מתנהל מכרז לתפקיד ראש הבקרה התקציבית של האיגוד.

יש לציין כי אתר ONE הוא אתר הבית של לא מעט איגודי ספורט בישראל, ובהם בין היתר הוועד האולימפי בישראל, איגוד השחייה, איגוד הטניס, התאחדות בתי-הספר והתאחדות הקליעה.