גינדי החזקות השיקה את פרויקט "כרמי השרון" בכפר יונה

החברה תקים 320 יחידות דיור מתוך כ-2,100 הדירות במתחם ינוב החדש ■ תציע דירת 4 חדרים החל מ-1.245 מיליון שקל

פרויקט כרמי השרון של גינדי / קרדיט: viewpoint
פרויקט כרמי השרון של גינדי / קרדיט: viewpoint

גינדי החזקות השיקה היום (ה') את פרויקט "כרמי השרון" במתחם ינוב החדש שבכפר יונה, בהשקעה של כ-350 מיליון שקל. הפרויקט, הכולל 320 יחידות דיור מתוך כ-2,100 יחידות שיוקמו במתחם החדש, יציע לדוגמה דירת 4 חדרים במחיר החל מ-1.245 מיליון שקל.

גינדי החזקות היא החברה הראשונה שיוצאת לשיווק, מבין 5 חברות הנדל"ן שזכו במכרז במתחם החדש שיכלול בניה רוויה ובניה צמודת קרקע. ההחלטה להקדים את שיווק הפרויקט נובעת מהביקושים הגבוהים באזור השרון לדירות בדגש על שכונות מגורים חדשות. בדומה לפרויקט "כרמי גת" בו מכרה החברה 1,133 דירות בתוך שלושה שבועות, גם בפרויקט זה תבצע החברה הרשמה מוקדמת באינטרנט המוגבלת ל-2,000 הנרשמים הראשונים, שתכלול תשלום דמי רצינות בסך של 250 שקל. דמי הרישום יוחזרו לנרשמים לאחר הפגישה עם נציג מכירות.

פרויקט "כרמי השרון", המשתרע על שטח של כ-7 דונם, כולל 9 בניינים בני 8-9 קומות עם 320 דירות בנות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים המשקיפים לפארק בהיקף של 23 דונם. גודל הדירות נע בין 112 מ"ר ל-265 מ"ר, כולל מרפסות.

צחי לוי, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות, אמר היום: "אזור השרון נמצא במגמת התרחבות וקיימים ביקושים גדולים לדירות חדשות ובמיוחד לשכונות צעירות בסביבה ירוקה ומתפתחת. פרויקט 'כרמי השרון' עונה על כל אלה ומהווה הזדמנות משמעותית הן מבחינת הסביבה והן מבחינת המחיר הנמוך ביחס לכל האזור".