במקום נדב פרי בחדשות 10: עקיבא נוביק וספי עובדיה

עובדיה, ראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל, ונוביק, כתב "ידיעות אחרונות" בכנסת, יחלקו ביניהם את הסיקור הפוליטי בחדשות 10

ספי עובדיה / צילום: איל יצהר
ספי עובדיה / צילום: איל יצהר

שני יוצאי גלי צה"ל מצטרפים לחברת החדשות של ערוץ 10, במקומו של יוצא גלי צה"ל אחר, נדב פרי, שפרש לאחרונה: העיתונאים ספי עובדיה, המשמש היום כראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל, ועקיבא נוביק, כתב "ידיעות אחרונות" בכנסת, יחלקו ביניהם את הסיקור הפוליטי.

עובדיה, 31, התגייס לשירות בתחנת גלי צה"ל בשנת 2003, תחילה ככתב בדסק הספורט, ולקראת שחרורו מונה לתפקיד הכתב בכנסת. נוביק, 26, התגייס בשנת 2007 לגלי צה"ל, שם שירת ככתב צבאי שני וכעורך ומפיק במחלקה הצבאית.

נוביק מסר: "אני שמח וגאה להצטרף לנבחרת החדשות של ערוץ 10. למדתי המון ב-5 שנותיי ב'ידיעות אחרונות', והייתה לי הזכות לעבוד לצד ותחת עורכים, כתבים ומנהלים מצוינים".

עובדיה מסר: "בתום 12 שנים בדיוק בשירות גלי צה"ל, אני מביט לאחור בסיפוק רב, על דרך ארוכה ככתב למעלה מעשור, מהן 8 שנים בתחום הפוליטי, ובהמשך כמנהל מחלקת החדשות. גלי צה"ל לעולם תישאר ביתי, על אנשיה המצוינים, שרבים מהם הפכו לחבריי הטובים, ואחרים למורי-דרך בשדה התקשורת והעיתונות. אני מבקש להודות למפקד גלי צה"ל, ירון דקל, על האמון וההזדמנות שהעניק לי לעמוד בראש המחלקה, שאת דרכי בה התחלתי כחייל בתחילת שנות האלפיים, ונרגש להתחיל בקרוב פרק חדש בחיי המקצועיים לצד נבחרת העיתונאים המעולה של חדשות 10".

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, מסר: "אני שמח מאוד על הצטרפותם של ספי ועקיבא לחדשות 10. מדובר בשני עיתונאים מצטיינים, בעלי יכולת מוכחת בתחום הפוליטי, שעל שמם רשומה שורה ארוכה של הישגים עיתונאיים משמעותיים. ספי ועקיבא, יחד עם רביב דרוקר ומואב ורדי, יהוו, לטעמי, את הדסק הפוליטי-מדיני המוביל בתקשורת הישראלית".