ביהמ"ש אסר על אישה להשתלט על דפי פייסבוק ולינקד-אין של בעלה

לטענת הגבר, באתר העסקי בפייסבוק, האישה מחקה אותו מתפקיד של מנהל הדף - ורשמה את עצמה במקומו ■ האישה, כך נטען, אף הגדילה לעשות כשפרסמה על דעת עצמה שהמוסך זקוק לעובדים

בית המשפט אסר על אישה לפעול באתרי האינטרנט של העסק של בעלה, לרבות פייסבוק ולינקד-אין, וכן להשיב על כנו את המצב שהיה ערב ביצוע פעולותיה באתרים אלה.

בכך נענה בית המשפט לבקשה לא שגרתית של גבר, המצוי בהליכי גירושים מאשתו, שטען ל"השתלטות עוינת" של אשתו על דפי הפייסבוק והלינקד-אין של העסק שלו, תוך שהיא מציגה את עצמה כבעלת העסק ומונעת ממנו לנהל דפים אלה בשני האתרים.

הגבר ביקש מבית המשפט להורות לאישה להחזירו להיות מנהל דפים אלה ולחדול מהתערבות בפרסומים אחרים של העסק, ובית המשפט נתן צו מניעה לבקשתו.

באמצעות עו"ד אביבית מוסקוביץ, הגבר טען כי מדובר מדובר בעסק שהוקם על-ידי משפחתו. הגבר עבד בעסק המשפחתי טרם נישואי הצדדים, ומאוחר יותר רכש מאביו את העסק המשפחתי. האישה, כך נטען בבקשה, מעולם לא עבדה בעסק בשום תפקיד, וגם לא הייתה שותפה בניהולו.

לטענת הגבר, באתר העסקי בפייסבוק, האישה מחקה אותו מתפקיד של מנהל הדף - ורשמה את עצמה במקומו. במקביל, נטען, היא מונעת ממנו לנהל את האתר כפי שהיה עד כה. האישה, כך נטען, אף הגדילה לעשות כאשר פרסמה על דעת עצמה שהמוסך זקוק לעובדים.

עוד טען הגבר כי באופן דומה השתלטה האישה גם על החשבון שלו בלינקד-אין, הוסיפה את שמה לדף החשבון ואף החליפה את תמונתו של הגבר בתמונתה. האישה אף ציינה באתר "אנחנו הבעלים" ואיפשרה ליצור עימה קשר ישירות.

לטענת הגבר, את ההשתלטות על הדפים הללו עשתה האישה תוך שהיא מנצלת את הרקע שלה במחשבים ובאינטרנט, וכדי לייצר ראיות (מופרכות לכאורה) כאילו היא הבעלים ושותפה לניהול העסק.