ממשיכים לשדרג: הפועל ת"א תשדר באתר הרשמי משחק אימון

במסגרת שת"פ של המועדון עם חברת YOOKI, יועבר המשחק מול באבלסברג הגרמנית; הצופים יידרשו לתשלום של 10 שקל "לצורך כיסוי עלויות הפקה"

במסגרת המהפכה שעוברת הפועל ת"א מאז עברה לניהולו של אמיר כבירי, הודיע היום (ב') המועדון כי ישדר באתר האינטרנט הרשמי שלו את משחק האימון הראשון לעונת 2015/16. עם זאת, עבור השידור, באיכות HD - יידרשו הצופים לשלם 10 שקל, "לצורך כיסוי עלויות ההפקה".

מדובר במשחק מול באבלסברג הגרמנית שיתקיים ביום ראשון הקרוב (12 ביולי) באצטדיון בפוטסדאם, במסגרת מחנה האימונים של הפועל ת"א בברלין.

מהפועל נמסר' כי לצורך כך "הוקם שיתוף פעולה עם חברת YOOKI הפקות ותקשורת, שתצלם את המשחק ותעבירו בשידור חי וישיר".

עוד נמסר בהודעה שהוציא המועדון: "זמן קצר לאחר סיום המשחק ייערך אירוע פתיחת העונה של הקבוצה המקומית, במסגרתו יתקיים גם טקס לציון 50 שנה ליחסים הדיפלומטים בין ישראל לגרמניה בהשתתפות ראש עיריית ברלין, דיפלומטים משתי המדינות ואנשי מפתח בקהילה היהודית בגרמניה ובהתאחדות הכדורגל הגרמנית, כשגם האירוע הזה יועבר בשידור ישיר ובלעדי לאוהדי הפועל תל אביב. מועדון הפועל תל אביב רואה בשידור המשחק נקודת ציון חשובה בכל הנוגע לשמירה על הקשר הישיר עם האוהדים ולהיות המועדון הישראלי הראשון שמשדר משחק של הקבוצה מחו"ל באופן עצמאי לחלוטין".

יש לציין כי יתר משחקי האימון של הפועל ת"א במחנה בברלין - מול יוניון ברלין (15.7), ר.ב לייפציג (18.7) ואא"ק אתונה (23.7) - ישודרו בערוצים בתשלום של צ'רלטון.