אינטל מחפשת נכס בשרון כדי לאחד מרכזי הפיתוח

אנשי החברה נפגשים עם מתווכים וקבלנים ומחפשים נכס קיים או כזה שעתיד להיבנות בהיקף מינימלי של כ-30 אלף מ"ר - בינתיים בעיקר בערים רעננה והוד השרון ■ לא מדובר בהעברת המפעל של החברה מקרית גת

אינטל קרית גת / צילום: איל יצהר
אינטל קרית גת / צילום: איל יצהר

חברת אינטל מחפשת נכס חדש באזור השרון, כך נודע ל"גלובס". בתקופה האחרונה נפגשים אנשי החברה עם מתווכים וקבלנים ומחפשים נכס קיים או כזה שעתיד להיבנות בהיקף מינימלי של כ-30 אלף מ"ר. עוד נודע ל"גלובס" כי נכון להיום מתמקדים חיפושי החברה בערים רעננה והוד השרון, אולם לא מן הנמנע שהחברה עורכת בדיקות גם בערים נוספות באזור השרון ובוחנת האם וכיצד לבצע את המהלך שבו יאוחדו מרכזי פיתוח הפועלים נכון להיום ברחבי הארץ. עם זאת נדגיש כי לא מדובר בהעברת המפעל של החברה מקרית גת.

לחברת אינטל כמה מוקדי פעילות הפזורים ברחבי הארץ וככל הנראה היא מתכננת לרכז את הפעילות במקום אחד. בין היתר מדובר במוקדי פעילות בעיר פתח תקוה, ביקום ובמקומות נוספים שבהם רכשה אינטל חברות בעבר. עם זאת, ההערכות בשוק הן שמרכזי פיתוח עיקריים כמו אלו שבירושלים ובחיפה ייוותרו במקומם.

זו לא תהיה הפעם הראשונה שחברה גדולה מנסה לאחד את כל מרכזי הפעילות שלה למטה אחד. רק לאחרונה פורסם כי חברת טבע עשתה מהלך כזה בדיוק כאשר רכשה קרקע בצפון מזרח אזור התעשייה של העיר רעננה שאליו היא מתעדת להעביר את כל המרכזים הקיימים היום הפזורים במקומות שונים. במקרה של טבע, החברה רכשה קרקע ובכוונתה ליזום ולבנות מטה בעצמה. מדובר במגרש שרכשה החברה מאיש העסקים, יבואן מכוניות טויוטה בישראל, ג'ורג' חורש. מגרש בשטח כ-44 דונם, עליו מתכננת טבע לבנות קמפוס בהיקף של כ-50 אלף מ"ר בהשקעה של כחצי מיליארד שקל.

באינטל סירבו להגיב לידיעה.