ליברמן: רק עונש מוות למחבלים ירתיע באמת ויעניש כראוי

לקראת ההצבעה היום בכנסת כותב יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: "אם תעבור הצעת החוק, המחבלים יידעו כי עונשם יהיה מיידי וסופי, ולא תהיה להם תקווה לשחרור מוקדם בעסקה כזו או אחרת"

אביגדור ליברמן / צילום: אוליביה פיטוסי-הארץ
אביגדור ליברמן / צילום: אוליביה פיטוסי-הארץ

לקראת ההצבעה היום (א') בכנסת על הצעת החוק הקובעת עונש מוות למחבלים, כותב יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: "היום תובא לועדת השרים לחקיקה הצעת החוק שהגיש ח"כ שרון גל בשמה של ישראל ביתנו, הקובעת עונש מוות למחבלים. אני קורא לכל השרים החברים בוועדה - מהליכוד, מכולנו, מהבית היהודי ומש"ס - לתמוך בהצעה ולהבהיר למחבלים כי תמו ימי 'קייטנת בתי הסוהר', הלימודים האקדמיים ושאר ההטבות שהם מקבלים.

"אם תעבור הצעת החוק, יידעו המחבלים כי עונשם יהיה מיידי וסופי, ולא תהיה להם תקווה לשחרור מוקדם בעסקה כזו או אחרת. רק עונש מוות למחבלים ירתיע באמת ויעניש כראוי את אלה שקמים להורגנו.

"אני מברך את השרים איילת שקד, אורי אריאל, דני דנון, אופיר אקוניס ומירי רגב, שכבר הודיעו כי יתמכו בהצעה, ומבקש מכל אחת ואחד מכם לפנות גם לשאר השרים החברים בוועדה - יריב לוין, משה כחלון, אבי גבאי, דוד אזולאי, גילה גמליאל, זאב אלקין ויובל שטייניץ - ולהפציר בהם להצביע בעד ההצעה", כתב ליברמן.