חולבי ארס וטועמי מזון כלבים: אלה העבודות המוזרות בעולם

חולבי הארס מתמודדים עם נחשים ארסיים במיוחד ומקבלים 1,000 דולר על גרם אחד של ארס ■ אין לכם חשק לעמוד בתור? - שלמו למישהו שיעשה זאת בשבילכם ■ ב"ביזנס אינסיידר" הרכיבו רשימה של העבודות המוזרות ביותר

נחש צפע / צילום: thinkstock
נחש צפע / צילום: thinkstock

שוק העבודה בעידן המודרני ובעיקר במדינות המפותחות, הפך למגוון מאוד. אחת העדויות לכך היא שכיום ניתן למצוא שלל עבודות, שחלקן מוזרות מאוד. באתר "ביזנס אינסיידר" הרכיבו רשימה של העבודות המוזרות ביותר, כגון שירות המציע "מחבקים מקצועיים" או שירות המאפשר לשכור אנשים שישתתפו בהלוויה.

להלן חלק מרשימת העבודות המוזרות ביותר:

חולבי ארס

במקרים רבים הארס של הנחשים הקטלניים ביותר משמש ליצירת נסיוב לטיפול בהכשות של אותם נחשים. "חולבי" הארס נאלצים להתמודד עם נחשים מסוכנים במיוחד כגון קוברות או עכסנים. הם מוכרים את הארס למעבדות שונות ולבתי חולים, לעיתים תמורת 1,000 דולר לגרם אחד של ארס.

עוזרת אישית לכלה

חברת Bridesmaid for Hire שהוקמה בארה"ב ע"י ג'ן לאנטס, מציעה שירות של עוזרות לכלות. העוזרות האישיות יכולות לארגן את מסיבת הרווקות של הכלה ומסייעות בהפקת החתונה. הן גם יכולות להתחזות לאחת החברות הטובות של הכלה. השירות שגובה החברה נע בין 300 דולר ל-2,000 דולר.

משתתפים בהלוויה

חברת Rent A Mourner הפועלת בבריטניה מציעה לשכור "משתתפים מקצועיים" בהלוויות. השירות שהחברה מציעה עומד על כ-70 דולר לשעתיים.

מאמני גלישה לכלבים

מועדון ה-SoCal Surf Dogs Club הפועל במספר מקומות בארה"ב יכול לאפשר לכם לשכור מדריך שילמד אתכם ואת הכלב שלכם לגלוש. המחיר מתחיל ב-45 דולר ל-50 דקות.

מחבקים מקצועיים

בארה"ב קיים שירות שמאפשר לכם לשכור "מחבק מקצועי" תמורת 80 דולר לשעה.

טועמי מזון כלבים

חברות מזון הכלבים שוכרות לעיתים קרובות טועמים מיוחדים שייבחנו את איכות המוצרים החדשים שהן מפתחות. הטועמים מבקרים בנוסף את הערך התזונתי של המזון ובדר"כ יורקים אותו לאחר הטעימה.

זה תרנגול או תרנגולת?

לולי תרנגולות, בעיקר ביפן וגרמניה, שוכרים מומחים במטרה שיאבחנו במהירות מירבית את מין התרנגולים. אותם מומחים מסתמכים בעיקר על תחושת בטן אך שכרם השנתי עשוי להגיע לכ-60 אלף דולר בשנה.

עומדים בתור

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא: אתם מעוניינים להשתתף בחגיגת המכירות של ה-"Black Friday" במספר חנויות בארה"ב אך יכולים לעמוד בתור של חנות אחת בלבד. בדיוק בשביל זה ישנם אנשים שמוכנים לעמוד בשבילכם בתור הארוך בחנויות או בכל תור שתרצו. רייטס וארי, עומד בתור "מקצועי", העיד כי הוא מרוויח 1,000 דולר בשבוע כדי לעמוד בתור.