ללין פותחת חנות בטיימס סקוור: "דריסת רגל עבורנו בארה"ב"

הרשת תשקיע במהלך 2.5 מיליון שקל ותשלם דמי שכירות של 120 אלף דולר לחודש ■ מנהלת גם מו"מ לכניסה לשוק הסיני

רשת ללין פותחת חנות בטיימס סקוור בלב מנהטן, כך הודיעו היום (ב') הראל ויזל, מנכ"ל ודירקטור קבוצת פוקס, ורויטל לוי-צוברי ומירב כהן, מייסדות ומבעלי רשת ללין מקבוצת פוקס.

החנות החדשה צפויה להיפתח במהלך חודש אוגוסט, לפני ראש השנה, בשדרות ברודווי 1535 בניו-יורק, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל. הרשת תשלם דמי שכירות בהיקף של 120 אלף דולר לחודש (2,000 דולר למ"ר).

חוזה השכירות, כך נודע ל"גלובס", הוא ל-10 שנים.

לא מדובר בחנות הראשונה של ללין מעבר לים. הרשת, שמונה 100 סניפים בישראל, מחזיקה ב-23 חנויות בחו"ל, ביפן, בסן פרנסיסקו, באיים הקריביים ובקרוב גם בהוואי.

לדברי ארז מלכה, מנכ"ל ללין, "מנוע הצמיחה הכי גדול שלנו הוא השוק הבינלאומי. החלטנו להיות במקום הכי אטרקטיבי בארה"ב, במקום שהוא שער לעולם הכי יוקרתי והכי גדול".

- רק לאחרונה נסגרה בטיימס סקוור חנות הצעצועים שוורץ אחרי 30 שנה, עקב דמי שכירות גבוהים. אתם לא חוששים מהתחייבות לדמי שכירות של 120 אלף דולר בחודש לתקופה כל-כך ארוכה?

"אם אנחנו פותחים בארה"ב, אז זה חייב להיות במקום הכי מרכזי. אנחנו מאמינים שזה יוכיח את עצמו ויעשה טוב למותג ולחברה וישרת את התוכנית האסטרטגית שלנו, כשאנחנו לא מסתכלים רק על הסניף הזה, אלא על דריסת רגל בארה"ב. זו החנות הראשונה בחו"ל שהיא בהפעלה ישירה, בסן פרנסיסקו וביפן ההפעלה היא באמצעות מפעילים מקומיים".

- האם המחירים בסניף החדש יהיו יקרים בהתאמה?

"המחירים בסניף הזה יהיו מייצגים לשוק, והם יהיו דומים למחירים בסן פרנסיסקו, שהם יותר גבוהים מאשר בישראל, בהתאמה לעלויות מיסוי ולוגיסטיקה. המחירים מותאמים לשוק המקומי - ביחס לכוח הקנייה והמיצוב לשוק עצמו".

- באיזו מדינה הפעילות היא בהיקפים הגדולים יותר?

"ללא ספק הפעילות ביפן. מספר החנויות שם מתקרב ל-20, והזכיין עושה שם עבודה גדולה. בסן פרנסיסקו ההיקפים נמוכים יותר. בסין אנחנו מצפים לצמיחה אינטנסיבית. התקשרנו עם חברה שבקנה-מידה סיני היא חברה גדולה המחזיקה מעל 1,200 חנויות, חלק בהפעלה ישירה וחלק עם זכיינים, והיא תנהל את פעילות האונליין לקהל הסיני".

המשא-ומתן שמנהלת ללין בשוק הסיני הוא עם ענקית הקמעונאות Show long Shandong. לפי התוכנית, בתוך 5 שנים היא תפתח עבור ללין עשרות חנויות בזכיינות בחנויות כלבו, כחנויות עצמאיות ובאמצעות מכירות און-ליין לקהל הסיני.