הישראלית שגייסה 15 מיליון דולר - אחרי 4 אקזיטים

והיא אפילו לא סיימה תואר ראשון ■ איך צימרמן תגרום לנו להישאר באתר בלי לעשות השוואת מחירים, מה הייתה הטעות שעלתה לה בשנה של עבודה, ולמה היא חיה בחופש גם כשהיא מוצפת בפרויקטים? ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

קרן צימרמן, 41, תמיד חשבה שהיא לא יודעת ולא מסוגלת לרוץ. אנשים אחרים שחושבים כך מסיקים שמוטב להם ללכת או לשחות, אבל היא החליטה לרוץ מרתון. לפני שנה, אחרי אימונים עם קבוצת חברים, היא השלימה את מרתון פירנצה. באופן מרענן היא אמנם אומרת שלא תעשה את זה שוב ומודה שזה היה קשה מדי - אבל מבחינתה המטרה הושגה.

עד אותו קו סיום אולי לא ידעה שהיא מסוגלת, אבל נראה שהתווית 'רצה למרחקים ארוכים' מתאימה מאוד לילדה מאילת, שהחלה את דרכה כגרפיקאית בעיתון מקומי, מעולם לא השלימה תואר ראשון, וכיום יש מאחוריה כבר 4 אקזיטים כמנהלת, בהיקפים של עשרות ומאות מיליוני דולרים. לאחרונה היא השלימה גיוס ראשוני מוצלח של 15 מיליון דולר לחברה שהקימה והיא עומדת לקראת מעבר לניו-יורק לניהול סניף החברה שם.

"סינדרלה מאילת?", אני מציעה, אך היא מזדעזעת ומסרבת, מתרחקת מכל ניסיון לעשות עניין מההצלחה שלה או להציג אותה כדבר מיוחד במינו. היא מאוד עניינית, אך גם מלאת הומור. הדרמה הגלומה בתואר סינדרלה הולכת נגד כל המהות שלה, וגם הפוכה לתפיסת העולם שלה. "נראה לי שכל אחד יכול לעשות את זה, וחוץ מזה יש אנשים שהגיעו הרבה יותר רחוק. עדיף להתייחס לחיים בצניעות".