המנקה בחדרי מדרגות שהפכה למנכ"לית נאוסיטי

הצצה ראשונה ל"ליידי גלובס" ■ להגיע בבוקר למשרד, ולצאת למחרת ב-15:00? "זו דרכי להתקדם" ■ לא לאכול כמעט כלום במשך שבועות? "החיים מאוד מתוחים, אין לי תיאבון" ■ לצאת לחופשה? "אני אוהבת עומס"

תמר רובינשטיין  / צילום: איליה מלניקוב
תמר רובינשטיין / צילום: איליה מלניקוב

גם כשתמר רובינשטיין נאלצה להתעורר מדי יום בחמש וחצי בבוקר כדי לנקות חדרי מדרגות וחדרי אשפה, היא לא קיטרה ולא התלוננה. הראייה המפוכחת לא אפשרה לה לחשוב על חצי הכוס הריקה. להפך.

"מדי יום ניקיתי עם בן זוגי 6-7 חדרי מדרגות במשך שעתיים וחצי. היה לנו סדר משלנו - אני מטאטאת מקומה עליונה למטה, והוא עובר אחריי עם הסמרטוט והדלי. היו לי יבלות בידיים, אבל הגעתי לשעה שמונה בבוקר עם תחושת עשייה", היא אומרת.

למרות האופטימיות הטבועה בה, דבר לא הכין את רובינשטיין, היום מנכ"לית נאוסיטי נדל"ן, לעבודה הזו. היא גדלה במשפחה מבוססת, ואביה ניהל מפעל רהיטים. "אבא פרנס בצורה מכובדת, ואמי יצאה לעבוד רק כשהגעתי לכיתה ט'. גרנו בפנטהאוז ענק, נסענו לחו"ל, הייתי מאוד מפונקת, הכול בא לי מאוד בקלות, תמיד דאגו לייצר סביבי נוחות - עד שההורים שלי קרסו כלכלית, בעקבות החלטות עסקיות לא נכונות.

"זה היה ברמה שלא נותר כלום, לא בית ולא רכב. בנוסף הם התגרשו, מה שגם הפתיע אותנו, כי חיינו בבית ללא צעקות ומריבות. פתאום מצאתי את עצמי בשנה הראשונה ללימודים של התואר הראשון צריכה לממן הכול לבד, אחרי שמימנו לי הכול עד אותו יום. ככה הגעתי לניקיון".