אייל גולן ייאלץ לחשוף בפני ברמן וקיסוס את הכנסותיו

במסגרת תביעת לשון הרע שמנהל גולן נגד שדרני הרדיו ותחנת אקו 99FM, יידרש הזמר לחשוף את הדוחות הכספיים של חברת ליאם הפקות שבבעלותו

הזמר אייל גולן יצטרך לחשוף בפני מגישי הרדיו טל ברמן ואביעד קיסוס את הדוחות הכספיים של חברת ליאם הפקות, בראשה הוא עומד - כך קבע אתמול (ד') בית המשפט השלום בתל אביב במסגרת תביעת לשון הרע שמנהל גולן נגד ברמן וקיסוס ונגד תחנת הרדיו אקו 99FM, שם משודרת תוכניתם.

גולן הגיש את התביעה, בגובה של 250 אלף שקל, בחודש מאי 2014, לצד שורה של תביעות נוספות שהגיש נגד אנשי תקשורת נוספים. התביעה הוגשה לאחר שהתפוצצה סביב הזמר הפופולארי, פרשה בסופה נכלא אביו של גולן, דניאל ביטון, לשנתיים לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינות.

התקשורת, גם הסאטירית, עסקה בהרחבה בפרשה, ובתוכניתם המצליחה, "הבוקר", הקריאו קיסוס וברמן ידיעה שפורסמה בעיתון לפיה במהלך הופעה של גולן הועלתה ילדה מושתלת כבד אל הבמה. קיסוס אמר בשידור: "עם כל מה שעברה הילדה עם הכבד, אייל גולן את צריכה עכשיו? עזבי. כשהיא ירדה מהבמה חיכה לה 'פפה גולן'".

גולן טען שבתוכנית נעשה ניסיון להציגו "ככזה שקיים יחסי מין עם קטינות שלא בהסכמה ואף ציינו כי אינם מבינים את הורי הילדה. לא מדובר באטימות או חוסר אינטליגנציה רגשית אלא בדברי-בלע פוגעניים שאין כמותם".

השופט עודד מאור סירב לסלק את התביעה על הסף, בגלל ההתקדמות בהליך. ועם זאת, דחה את התנגדותו של גולן לחשוף את הנתונים הכספיים של החברה בראשה הוא עומד. גולן טען כי מדובר בסוד מסחרי, אולם לדברי השופט, יש בדוחות כדי להוכיח כי אכן נגרם לו נזק מההתבטאויות כנגדו, לכאורה ולטענתו.

את רדיו אקו 99FM מייצגים עורכי הדין יורם מושקט ואוריין אשכולי. את אייל גולן מייצג עו"ד שי אליאס.