ג'יי זי מתרחב גם לכדורגל: הפך לסוכן החדש של ז'רום בואטנג

הראפר, שבבעלותו סוכנות השחקנים Roc Nation Sports, ישתף פעולה עם סוכנות גרמנית; ינהלו יחד את הקריירה של בלם באיירן מינכן

ג'יי זי / צלם: רויטרס
ג'יי זי / צלם: רויטרס

Roc Nation Sports, סוכנות הספורטאים המנוהלת על-ידי הראפר ג'יי זי, מתרחבת לתחום הכדורגל: הודיעה כי תייצג את ז'רום בואטנג, בלמה של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה - באמצעות שותפות אסטרטגית עם הסוכנות הגרמנית Starwatch Artist Management Sports.

"מיתוג, תוכן, תקשורת, קידום, מכירות: כל הכוח של הרשת הבינלאומית של שתי החברות משולבות כעת לטובת הלקוחות שלנו", מצוטט ב"ספורטס ביזנס דיילי" סוון מולר מהסוכנות הגרמנית.

Roc Nation Sports, שהוקמה ב-2013 כחטיבה של Roc Nation, חברה לייצוג וניהול מוזיקאים - מייצגת כיום בין היתר את קווין דוראנט, כוכב אוקלהומה סיטי ת'אנדר מה-NBA, וספורטאים נוספים מליגות ה-MLB (ביניהם כוכב הניו יורק יאנקיז, סי.סי סבאטיה, מהמרוויחם הבולטים בליגת הבייסבול שאמור להשתכר כ-73 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות) וה-NFL, כמו גם מספר גבוה של מתאגרפים.

על-פי מגזין "פורבס", הונו של ג'יי זי בן ה-45, הנשוי לכוכבת הפופ ביונסה - מוערך ב-550 מיליון דולר. אגב, לאחרונה הגישו שני אמרגני אגרוף תביעה בסך 20 מיליון דולר נגדRoc Nations Sports, בטענה כי ניסתה לפתות את המתאגרף דמיטריוס אנדרדה להפוך לאמרגנית החדשה שלו, ואף הסכימה לשלם לו 550 אלף דולר על מנת להפר את החוזה שהיה לו מול התובעים.