ארומה ישראל מקפיצה מחירים: הסלטים יתייקרו עד 17%

מחיר סלט עוף גדול עלה מ-42 שקל ל-49 שקל ■ המאפים יתייקרו עד 11% ■ עם זאת, מחירי הכריכים וארוחות הבוקר לא השתנו ■ ארומה: "ההתייקרות - לאור עלייה במחירי התשומות"

רשת בתי-הקפה הגדולה בישראל, ארומה ישראל, משיקה תפריט חדש ומקפיצה מחירים. מחירי הסלטים ברשת עולים עד לשיעור של 17%, ואילו מחירי המאפים עד לשיעור של 11%.

השקת התפריט החדש החלה באמצע השבוע שעבר בסניפי הרשת בצפון הארץ, וצפויה להתרחב לדסניפי הדרום וסניפי המרכז בתחילת השבוע הנוכחי.

עליית המחיר הגדולה ביותר היא בסלט עוף גדול, שמחירו עלה מ-42 שקל ל-49 שקל - עלייה של 17%. מחירו של סלט עוף רגיל עלה בשיעור נמוך יותר של 7.7%, מ-39 שקל ל-42 שקל.

מחירם של סלט טונה וסלט ארומה בגודל גדול זינק מ-39 שקל ל-44 שקל - עלייה של 12.8%.

מחירי הסלטים הרגילים עלו בכל הקטגוריות. מחיר סלט ישראלי עלה מ-26 שקל ל-29 שקל - עלייה של 11.5%. מחיר סלט חלומי וסלט ירושלמי זינק ב-11.4%, מ-35 שקל ל-39 שקל.

סלט קינואה וסלט קיסר זכו להתייקרות של 7.7%, ומחירם עלה מ-39 שקל ל-42 שקל.

מחירי המאפים זכו גם הם, כאמור, להתייקרות, ומחירם זינק בשקל אחד - סכום המשקף התייקרות של 8.3%-11%. כך למשל, מאפה פילו ומאפה תמרים, שנמכרו עד כה ב-9 שקלים ליחידה, ימכרו ב- 10 שקלים - עלייה של 11%. גבינייה, קרואסון שוקולד וקרואסון חמאה, שנמכרו עד כה ב-11 שקל, יתייקרו ב-9% ויימכרו מעתה ב-12 שקל. דניש וניל ופצפוצי שוקולד ודניש קינמון, שנמכרו עד כה ב-12 שקל, יימכרו מעתה ב-13 שקל - עלייה של 8.3%.

ארומה ישראל לא העלתה את מחירה של עוגת תפוזים קוקוס, שתמשיך להימכר ב-12שקל. כמו כן, מחירי הכריכים וארוחות הבוקר לא השתנו.

מחירה של ארוחת בוקר עומד על 39 שקל או 44 שקל עם שתייה. מחירי הכריכים השלמים ברשת נעים מ-18 שקל לכריך יווני וכריך גבינה צהובה, שבמסגרת התפריט החדש נוסף להם גם כריך גבינת חמד באותו מחיר.

בארומה ישראל יש שתי קטגוריות נוספות למחירי הכריכים: כריכים הנמכרים ב-29 שקל - חביתה, טונה, חלומי, צפתית, אבוקדו, סביח וחביתת חומוס; וכן, כריכים הנמכרים ב-33 שקל - סלמון, חזה עוף ורוסטביף.

ארומה ישראל מפעילה את סניפי ארומה בכלל הארץ למעט העיר תל-אביב, שבהם הסניפים מופעלים על-ידי חברת ארומה תל-אביב. לא מן הנמנע כי ארומה תל-אביב תלך כעת בעקבות ארומה ישראל ותעלה גם היא את המחירים.

מארומה ישראל נמסר בתגובה: "לראשונה מזה שנתיים ולאור עלייה במחירי התשומות, אישרנו העלאה במחירון המקסימום של הסלטים וחלק מהמאפים. עלייה זו משקפת העלאה של כ-2% במחירון המקסימום של כלל התפריט".