מניית היום: מזנקת כ-8% בעקבות זכייה במכרז גדול

פרידנזון תפעיל מסוף רכבות למטענים בשטח לוגיסטי של 110 דונם בעורף נמל אשדוד ■ תקופת המכרז היא ל-15 שנה עם אפשרות להארכה בעוד 10 שנים נוספות

חברת פרידנזון דיווחה הבוקר (ג') כי זכתה במכרז של חברת נמלי ישראל להפעלת מסוף רכבת ציבורי למטענים ושימוש בשטח לוגיסטי הצמוד לו בשטח כולל של כ-110 דונם בעורף נמל אשדוד. השטח יושכר לפרידנזון תמורת כ-10 מיליון שקל בשנה. המסוף מחבר במסילת רכבת אל ומנמל אשדוד. תקופת המכרז היא ל-15 שנה עם אפשרות להארכה בעוד 10 שנים נוספות.

מדובר במסוף ייחודי הממוקם בשער נמל אשדוד ומשתלב עם תנופת פיתוח תשתיות הרכבת והובלת המטענים המתוכננת בשנים הבאות בישראל.

במסגרת ההסכם יהיו לפרידנזון חוזים ארוכי טווח עם נמל אשדוד ורכבת ישראל.

גידי אלטמן, יו"ר חברת פרידנזון, מוסר כי המסוף יאפשר לחברה להרחיב ולהעמיק את פעילותה בתחום השרשרת הלוגיסטית בהתאם לחזון החברה. החיבור הישיר לרכבת ישראל רק יגדיל את השימוש והפעילות במסוף כשער כניסה ויציאה מנמל אשדוד.

"זכייה זו פותחת בפני החברה הזדמנויות רבות ומגוונות ותאפשר לה להציע פתרונות ייחודיים ובעלי יתרונות יחסיים ללקוחות ולהגדיל את מספרם ואת היקף הפעילות עימם", מציין אלטמן.

עוד מוסיף אלטמן ואומר: "בחודש מרץ השלימה החברה את הקמתו והפעלתו של המרכז הלוגיסטי החדש במתחם פארק נמלי ישראל באזור נמל אשדוד. המרכז הלוגיסטי משתרע על פני כ-22 דונם ועליו מרכז לוגיסטי חדש בשטח של 6000 מ"ר. המרכז הלוגיסטי זוכה לביקוש רב מלקוחות החברה והזכייה במכרז סינרגטית לחברה ומהווה נדבך נוסף בצמיחתה".