מהלך הקופונים של יוניליוור: החברה מעמיקה את ההנחות

לקופונים של יוניליוור, שמצויה בסכסוך עם שופרסל, נוספו מותגים חדשים ■ כמו כן, שיעורי ההנחות על חלק מהמוצרים שפורסמו בקופונים הקודמים גדלו ■ המהלך מגיע לאחר חשיפת "גלובס" לפיה הקופונים זוכים למימוש נמוך

הקופונים החדשים של יוניליוור
הקופונים החדשים של יוניליוור

חברת יוניליוור מעמיקה את ההנחות על מותגי החברה באמצעות הקופונים. במודעות שפרסמה היום (ג') החברה הוכנסו קופונים למותגים נוספים, והוגדלו ההנחות על מותגים שהוצגו כבר בקופונים הקודמים.

העמקת ההנחות מגיעה לאחר חשיפת "גלובס", ולפיה הקופונים זוכים למימוש נמוך במיוחד. מנתונים שהועברו ל"גלובס" על-ידי רשתות השיווק התברר כי בכל הרשתות יחד נרשמו אלפים בודדים של מימושים.

בקופונים היום הוגדלה ההנחה על תחליבי רחצה וסבונים של דאב ועל "כריות בטעמים" מ-20% ל-30%. המותג "כריות נוגט", שהוא המותג הנמכר ביותר, לא נכנס לקופונים. ההנחה על גלידת קרמיסימו, שעמדה תחילה על 15%, גדלה ל-25%.

על חברת יוניליוור נמתחה ביקורת, משום שהיא השאירה מותגים רבי-מכר שלה מחוץ לקופונים, וייתכן כי בעקבות זאת ולאור המימוש הנמוך הכניסה החברה חלק מהם לקופונים שפורסמו היום.

כך למשל, מציעה יוניליוור הנחה של 30% על חטיפי דגנים של תלמה (שוגי, קוקמן ועוגי) ועל הדיאודורנטים של דאב; והנחה של 25% על דגני בוקר שוגי 500 גרם, על שישיית שוקולד ורד הגליל ועל חרדל תלמה.

בין הקופונים היום יש גם הנחה של 20% על שמפו פינוק, נוסף על מרכך פינוק שהיה בקופונים הקודמים; הנחה של 20% על מרכך בדין 4 ליטר ועל מארז 5 יחידות של שלגוני מגנום.

מוצר נוסף שיוניליוור הכניסה לקופונים הוא דגני בוקר אלופים רבועים - מוצר חדש הדומה למותג קוואקר, שעליו ניתנת הנחה של 30%.

כפי שנחשף ב"גלובס", שופרסל הורידה מהמדפים מספר מוצרים של יוניליוור על רקע סכסוך מסחרי. בעקבות זאת עצרה יוניליוור כליל את אספקת הסחורה לרשת שופרסל. במקביל לעצירת האספקה הציעה יוניליוור הנחות לרשתות השיווק על מותגיה, וכן פרסמה קופוני הנחות לצרכנים. הקופונים של יוניליוור לא מכובדים ברשתות שופרסל ואושר עד. לפי שעה שורר נתק מוחלט בין יוניליוור לשופרסל, וסיום הסכסוך לא נראה קרוב.