צפו בפטנט חדש וייחודי: כך לא יכייסו אתכם בחופשה בחו"ל

יבואנית התיקים TravelBox מייבאת לארץ תיקים עם פטנט ייחודי שאמור להקשות על הגנבים והכייסים ■ וגם: הגאדג'ט שישחרר לכם את הלחץ מהאוזניים בטיסות

כייסים לצערנו הם לעיתים חלק מה"חבילה" התיירותית. אנחנו בחופש, פחות שמים לב ומהווים יעד קל ופגיע. יבואנית התיקים TravelBox מייבאת לארץ תיקים עם פטנט ייחודי שאמור להקשות על גניבת התיק.

מדובר בתיקים עם רשת ברזל פנימית ששזורה בתוך הבטנה. בנוסף ישנם גם מנעולים לרוכסנים, למקרה שמישהו עומד מאחוריך ורוצה לדחוף את היד לארנק. אנחנו כמובן בדקנו, לא ריחמנו ושלפנו את הסכין. כל שהצלחנו לעשות הוא רק לעשות חתך בבד החיצוני מבלי לחדור לעומק התיק.

בנוסף התיקים גם מוגנים דיגיטלית. כיום מונפקים כרטיסי אשראי, תעודות זהות ודרכונים עם רכיב אלקטרוני שמכיל בתוכו את הפרטים האישיים שלנו. אם מישהו מעונין לגנוב את המידע הבנקאי או את זהותנו, הוא יכול לקרוא מרחוק את המידע שרשום בכרטיסים על-ידי טכנולוגיית RFID. התיקים המוגנים משבשים את יכולת הקריאה מרחוק. מה שבטוח הוא שכל אמצעי ההגנה הללו יעזרו כל עוד התיק מצוי על גופכם ולא מטייל עצמאית.

עלות התיק: 770 שקל.

לחץ באוזניים הנגרם משינויי גובה הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הטיסה. "אירפופר" הוא מכשיר קטן המציע פתרון לסובלים מהתופעה שיכולה להתפתח לכאב של ממש שהופך את הטיסה לסיוט.

בלחיצה על כפתור, המכשיר מחדיר אוויר אל תוך חלל האף ומשחרר את הלחץ מהאוזניים. כדי שזה יעבוד, צריך גם ללגום מים בו-זמנית.

התנסות שלנו במכשיר יכולה להעיד שהמוצר עובד נהדר. מה שפחות נהדר הוא המחיר - 1,150 שקל.