חברת הנדל"ן אופטיבייס גייסה 60 מ' ש' בהנפקת אג"ח

הריבית שנקבעה במכרז עמדה על 6.7% ■ האג"ח מסדרה א' הינן בריבית שקלית שאינה צמודה למדד, ומיועדות לפירעון בין השנים 2015-2022 עם מח"מ של כ-3.2 שנים

בורסה / צילום: תמר מצפי
בורסה / צילום: תמר מצפי

חברת הנדל"ן המניב אופטיבייס השלימה בהצלחה את הנפקת האג"ח בבורסה המקומית. אופטיבייס גייסה 60 מיליון שקל, מתוכם 48 מיליון שקל שהתקבלו בהתחייבות מוקדמת במכרז למשקיעים מסווגים בשבוע שעבר.

הריבית שנקבעה במכרז עמדה על 6.7%. האג"ח מסדרה א' הינן בריבית שקלית שאינה צמודה למדד, ומיועדות לפירעון בין השנים 2015-2022 עם מח"מ של כ-3.2 שנים. מידרוג דירג את האג"ח Baa1.

"אנו שמחים מאד על הצלחת ההנפקה ורואים בתוצאות הבעת אמון של המשקיעים בחברה ובאסטרטגיה העסקית שלה. אנו מודים למשקיעים על הבעת אמון זו", מסר עמיר פיליפס, מנכ"ל אופטיבייס.

את ההנפקה הובילה כלל פיננסים חיתום, לצד רוסאריו שרותי חיתום, אקסלנס נשואה חיתום, ענבר הנפקות ופיננסיים ואינספיריישן אינווסטמנטס.

אופטיבייס, שבפורטפוליו שלה יש נכסים בשוויץ, ארה"ב וגרמניה, נסחרת במקביל בנאסד"ק ובת"א בשווי של 39 מיליון דולר. החברה חזרה להיסחר בת"א לפני כמה חודשים, על רקע כוונתה לגייס חוב בבורסה המקומית. לפני כשלושה שבועות פקע תשקיף מדף קודם שהגישה אופטיבייס לקראת הנפקה, והחברה החליטה לא לחדש אותו באותו זמן. אלא שכעבור מספר ימים הוגש תשקיף חדש, שעל בסיסו בוצעה ההנפקה. בסוף הרבעון הראשון של השנה היו בקופת החברה 22.3 מיליון דולר.