בקרוב על הכביש: הקרוסאובר החדש של אלפא רומיאו

הצצה לקרוסאובר החדש והמדובר של אלפא רומיאו שיעלה בקרוב על הכביש, וגם: מאזדה ממשיכה להשקיע בג'יפון שהפך ללהיט בשוק, וקיה משדרגת את דגם הסול הפופולארי

מזה זמן אנחנו עוקבים באדיקות אחרי כל הודעה של פיאט קרייזלר ביחס למותג אלפא רומיאו. החדשה האחרונה מגיעה מפיו של מנכ"ל החברה, סרג'יו מרקיאונה, שאמר בעבר כי עד לשנת 2018 יתווספו 8 דגמים חדשים לאלפא כולל SUV ודגם סטיישן.

מרקיאונה לא רק מדבר, אלא גם מוכיח שיש כיסוי לדברים. אחרי שנחשפנו לג'וליה המחודשת, מבטיח מרקיאונה כי כבר בשנה הבאה יגיע ה-SUV המדובר. כל ההכנות להקמת ופתיחת קו הייצור הושלמו והמכוניות הראשונות תרדנה מקו הייצור באמצע 2016 אמר מרקיאונה.

על-פי הערכות, פיאט קרייזלר השקיעה למעלה משני מיליארד דולר בהקמת קו הייצור הזה כחלק מהתכנית להעלות את המכירות של אלפא רומיאו לארבע מאות אלף מכוניות בשנה בשנת 2018 כאשר למעלה משליש מהן צפויות להימכר בארהב שמכירה את אלפא רומיאו רק בזכות 295 מכוניות מדגם 4 סי שנמכרו בה.

אם הזכרנו את הג'וליה החדשה, נדווח כי מפעלי אלפא כבר בתהליך הפעלה של קווי הייצור והמכוניות הראשונות תגענה לאולמות ברחבי העולם בראשית השנה הבאה.