לחופשה בבית-המלון הזה בספרד לא תרצו לקחת את הילדים

מלון BH Mallorca במיורקה הפך לאתר נופש שמציע מסיבה בלתי נגמרת, רוויית אלכוהול, סקס ומוזיקה

באדיבות אופיר ארצי, מדור חופש, אתר Mako

מלון ה-BH Mallorca שממוקם במיורקה שבספרד עבר לאחרונה שיפוץ של 42 מיליון דולר, כדי להפוך את עצמו לאתר נופש שמציע מסיבה בלתי נגמרת.

בראש ובראשונה, הכניסה למלון ולפארק המים Twisted הצמוד מוגבלת מגיל 18 ומעלה בלבד. למה, אתם שואלים? קודם כל משום שהמתקנים בו מאתגרים במיוחד, וכוללים 9 מגלשות מים ברמות שונות של תעוזה שמפילות אתכם מהנקודה הגבוהה ביותר במלון, כולל אחת שתסובב אתכם ב-360 מעלות.

עד כאן נשמע סטנדרטי, אבל האווירה כולה במתחם נעה פחות לכיוון השעשועים התמימים ויותר לכיוון האלכוהול והסקס.

הבריכות בפארק מלאות באיים קטנים שמציעים בקבוקי שמפניה בחינם ושאר משקאות אלכוהוליים, ואילו רקדניות סטריפטיז בלבוש מינמלי מעטרות מדי פעם את הבמה המרכזית בפארק.

בלילות אפשר ליהנות ממופעי אורות וזיקוקים, כמו גם שלל די ג'יי בינלאומיים שמרקידים את הקהל בסטים אלקטרונים בלתי נגמרים (ביניהם דייויד גוואטה, סקרילקס, סטיב אייקו ועוד), במסגרת מסיבות באוויר הפתוח שמתקיימות פעמיים בשבוע לכל אורך הקיץ.

ומכיוון שמדובר למעשה בבית-מלון - אפשר לפרוש לחדר בסוף היום, ולמחרת בוקר לקום ולהתחיל את הכול שוב מההתחלה. המלון מציע 656 סוויטות עם מרפסות ועיצוב מודרני, כולל מיטות ספייר לחברים שיכורים שאין להם כוח לחזור הביתה.

כל הארוחות במלון, אגב, מוצעות בחינם מהשעה 11 בבוקר ועד השעה 8 בערב על-ידי שף שהוטס במיוחד מלונדון. כך שבסופו של דבר, תסכימו שזו לא בדיוק חופשה שכדאי לקחת אליה את הילדים.