לאלפיון העליון: דוד פתאל יקים טרמינל פרטי חדש בנתב"ג

הטרמינל החדש לאורחים רמי-דרג יכלול חדרי אירוח, חדר ישיבות, חנויות דיוטי פרי, מתחם המיועד לאנשי צוות האוויר והביטחון, ביקורת גבולות ומעבר מהיר במסלול נוסע נכנס ויוצא

המלונאי דוד פתאל הוא הזוכה במכרז רשות שדות התעופה (רש"ת) להקמת ולהפעלת טרמינל פרטי לתעופה כללית בנמל התעופה בן גוריון.

פתאל וחברת ק.מ גלובל אחזקות, שזכתה יחד עם פתאל במכרז, יקימו את הטרמינל הפרטי בצמוד לטרקלין "מצדה" בטרמינל 1, המעניק כיום את השירות לטיסות הפרטיות המגיעות ויוצאות את מדינת ישראל, בהן טיסות של אח"מים המגיעים לביקורים רשמיים בישראל, טיסות של אמבולנסים מעופפים, טיסות פרטיות של אנשי עסקים וכיו"ב.

הטרמינל החדש לתעופה כללית יבנה על שטח של כ-1,300 מ"ר באולם הנכנסים בטרמינל 1. מרש"ת נמסר כי הטרמינל יהיה בעל גישה הן לשטח האווירי בנתב"ג והן לשטח הקרקעי הצמוד לטקלין מצדה.

בין היתר יכלול הטרמינל החדש חדרי אירוח, חדר ישיבות, חנויות דיוטי פרי, מתחם המיועד לאנשי צוות האוויר והביטחון, ביקורת גבולות ומעבר מהיר במסלול נוסע נכנס ויוצא.

"כבכל שדה תעופה מוביל בעולם לטיסות בינלאומיות, נועד הטרמינל לתעופה הכללית לתת מענה הן לגידול בפעילות התעופתית בטיסות הפרטיות והן למתן שירותי אירוח לאורחים רמי-דרג, והוא ישדרג את השירות הניתן כיום לנוסעי התעופה הכללית תוך מתן מענה הולם לנוסעים", אמרו היום ברש"ת.

מטעמו של פתאל נמסר: "לפתאל יש ניסיון עשיר בהקמת מיזמים הרלוונטיים לסוג התיירות שתאפיין את הטרמינל החדש. אנחנו נרגשים מהבשורה על הזכייה במכרז, ונפעל ליישם בפרויקט זה את הידע והנכסים שצברנו בפרויקטים שביצענו עד היום בארץ ובחו"ל, על מנת להקים טרמינל מהטובים בעולם".