פרו-פלסטינים מתכננים "להסתער" על בר רפאלי באיסטנבול

בר נבחרה לככב כגולת הכותרת באירוע אופנה שייערך באיסטנבול, אולם ארגונים פרו-פלסטינים זועמים על הבחירה בישראלית ודורשים לבטל אותה ■ בהפקה לא מוותרים על בר ומגבירים את מערך האבטחה סביבה

זה נכון שלא משנה מה מצב היחסים בין טורקיה לבין ישראל, בר רפאלי נותרת כוכבת גדולה במדינה השכנה וזוכה ליחס נערץ ולהרבה מאוד כבוד, אבל במצב הפוליטי של היום - אפילו היא עלולה להכעיס גורמים מסוימים.

בסוף החודש הקרוב רפאלי צפויה לעלות על המסלול ב-"Laeli fashion shopping festival", אירוע אופנה יוקרתי שייערך באיסטנבול.

רפאלי נבחרה לצעוד על מסלול ארוך במיוחד, כשהיא מככבת כגולת הכותרת של האירוע המושקע. ל-mako סלבס נודע כי בחירתה, אשר סוקרה בתקשורת הטורקית באינטנסיביות, גרמה לכעס רב בקרב ארגונים פרו-פלסטינים.

באופן לא מפתיע, הצגתה של בר כ"ציונית שנבחרה להיות הכוכבת של האירוע" במדיות השונות עוררה תגובות שגרמו לאותם ארגונים לפנות למארגני האירוע בדרישה לבטל את הגעתה של בר ולהחליפה בדוגמנית אחרת. "העיקר שלא תהיה ישראלית", אמרו.

בהפקת האירוע החליטו שלא לבטל את הגעתה של בר, אולם מחשש למפגינים או לניסיון פגיעה ברפאלי עצמה, הוחלט בהפקה כי הסערה סביב העניין מצריכה את הגברת האבטחה סביבה.

"בדרך-כלל היא מגיעה לאיסטנבול, ואין סביב זה בעיות. הפעם הם חייבים להיות זהירים", אמרו גורמים מעורבים. לדבריהם, "הסיכויים שיפגעו בה הם קלושים, אבל אין ברירה אלא להיות זהירים".

למען הביטחון של בר ושל מעריציה, כדאי לזכור כי היא אחת מהכוכבות הכי אהובות בעולם על הטורקים, שיוצרת התרגשות סביבה בכל פעם שהיא מגיעה לביקור. בואו נקווה שהם ידאגו לאבטח אותה כהלכה.