הכירו: בתי הכלא שהפכו למלונות בוטיק מבוקשים במיוחד

הצצה לכמה מהיעדים שבהם תוכלו למצוא בתי סוהר שהוסבו למלונות קונספט ייחודיים, שמספקים חוויה מיוחדת במינה לאורחים

צ'ק אין, תיירות, בית מלון בכלא / צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, תיירות, בית מלון בכלא / צילום: מתוך הוידאו

ישנם כאלה שלילה בבית כלא מעביר בהם צמרמורת ותחושה של זיעה קרה, אולם מסתבר כי ישנם כאלה שאפילו מוכנים לשלם על זה. אם גם אתם מעוניינים בקונספט של מאחורי סורג ובריח, מסתבר שהתופעה די רווחת.

אלה הם חלק ממלונות הקונספט: מלון ארבע העונות בטורקיה, מלון ליברטי בבוסטון, מלון ארסטואיס בהולנד, מלון לאנגהולמן בשבדיה, מלון לוייד באמסטרדם, מלון קאטהז'נוקה בפינלנד, מאל-מאייסון באוקספורד ומלון אלקטראז בקיזרסלאוטן בגרמניה.

אחד מבתי הכלא הוותיקים ששינה את פניו והפך לבית מלון הוא היי-אוטאווה ג'ייל שממוקם בקנדה. בית הכלא נוסד בשנת 1842, ובשנת 1973 הוסב לבית-מלון. למעשה, רק שתי קומות מתוך הבניין משמשות כבית-מלון, כשחלק מהתאים נשמרו בדיוק כפי שהיו, אך בניגוד לפעם - אם תיכנסו "לכלא", תוכלו לקבל חיבור לאינטרנט וויי-פיי.

אם אתם רוצים ממש ללכת עד הסוף עם תחושת האופל תוכלו לקחת את סיור רוחות הרפאים המפורסם של אוטאווה, סיור בן שעה וחצי שעובר בכל המבוכים והמערות של בית הכלא כשהשמועה הרווחת היא כי מאז שנתלה במקום האסיר הלא נכון רוחו רודפת את המקום עד היום.

העלות ללילה במלון היא 35 דולר קנדי, כלומר קצת יותר מ-100 שקל. בית-המלון ממוקם לא רחוק מבית הממשל הקנדי, הגלריה הלאומית ומוזיאון הטבע. עלות הסיור היא כ-16.75 דולר קנדי, שהם כ-48 שקל.

הסיור, אגב, מקבל כבר שנתיים ברציפות את אות המצוינות של המגזין "טריפ אדווייזר".