ערוץ 1 נאחז בקרנות המזבח

הקרב על שידור משחק הכדורגל הערב מעניין בהרבה מתוצאותיו

בית"ר ירושלים מול הפועל ת"א / צלם: שלומי יוסף
בית"ר ירושלים מול הפועל ת"א / צלם: שלומי יוסף

בית"ר ירושלים - הפועל תל-אביב, יום ב' 20:55, ערוץ 1

הקרב על שידור המשחק הזה מעניין בהרבה מתוצאותיו: ערוץ הספורט, שאיבד את הליגה הספרדית ל-ONE, ביקש לפצות את צופיו עם המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל. אלא שערוץ 1, שמתקיים לו בין פירוק לרפורמה, נאחז בקרנות המזבח והצליח להשאיר אצלו את השידורים.

לא בית"ר ירושלים ולא הפועל תל-אביב מסוגלות, למרבה הצער, לגרום לנו ליהנות מכדורגל איכותי. מה שהן כן מסוגלות הוא לתת לנו מופע טוב של שנאה יוקדת בין שתי הקבוצות שהן, לכאורה, כל-כך מקוטבות זו לזו, עד שבלי לשים לב הפכו לדומות יותר מכפי שאחד מאוהדיהן יודה אי-פעם.

בשנה שעברה ביצע ערוץ 1 קפיצת מדרגה כאשר החליף את הצמד יורם ארבל (למי שמתגעגע - הוא משדר כדורגל ספרדי בפלטפורמה החדשה) ודני נוימן בעמיחי שפיגלר ומוטי איווניר - שהצליחו לגרום אפילו לליגת העל העלובה שלנו להישמע כמעט מכובדת. ספק אם זה יצליח להם גם במשחק הערב.

עדיין כריש

"מלתעות", יום ב' 23:50, ערוץ הוט פריים

לא בכל יום מגיע כריש לגיל המופלג של 40 - ועוד מצליח להיות אפקטיבי, למרות שסביבת פעלולי הקולנוע השתנתה לבלי היכר.

סטיבן שפילברג ביים את סרט האימה הזה שמהלך צילומיו, כך מתברר, היה הקטע המפחיד באמת: תקלות בבובת הכריש, ריבים על הסט, גירעון בתקציב ההפקה ועוד - כל אלה כמעט שגרמו להפקה להתבטל. השאר, כמו שאומרים, היסטוריה (או במקרה דנן - היסטריה).

מי שמחפש אופציות צפייה רגועות יותר, ימצא אותן הערב דווקא בערוצי הסרטים של yes עם "בדרכים" (23:29, ערוץ yes1) - עיבוד לספרו המיתי של ג'ק קרואק אודות סופר שיוצא למסע משחרר ברחבי ארצות-הברית.

חובבי הדמעות ייהנו בוודאי מ"אשמת הכוכבים" (22:00, ערוץ yes2) - אודות צעירה הצמודה לבלון חמצן ומפתחת רומן - כנגד כל הסיכויים והנגיפים שבעולם - עם מישהו שהכירה בקבוצת תמיכה.

הפלא ופלד

בעקבות "חיים על המשקל", אמש (א') בערוץ 10

אז ככה: סמדר פלד היא הכתבת האחראית לסדרת הכתבות בעניין משקל היתר ששודרה בחדשות 10, בעוד שמי שיצרה את הסרט "חיים על המשקל" ששודר אמש היא טליה פלד-קינן. הפלד הוא אותו הפלד, אבל מדובר, כמובן - בשתי כתבות שונות שאיתן הסליחה על שיצאתי בלונדיני (ועכשיו לא נותר לי אלא לקוות שעדיין לא קמה איזו קבוצת תמיכה של בלונדינים שיקראו להחרים אותי על המשפט האחרון).