ג'יפון משפחתי במחיר אגרסיבי: דגמי ב.מ.וו חדשים בארץ

ב.מ.וו ממשיכה את כמות ההשקות האדירה של דגמים חדשים ומחודשים וחושפת 3 סדרות חדשות ושלל דגמי נישה מחודשים שינחתו בישראל עד סוף השנה

חדשות הרכב, במוו i3 דוושה אחת/ צילום: מתוך הוידאו
חדשות הרכב, במוו i3 דוושה אחת/ צילום: מתוך הוידאו

בשנתיים האחרונות השיקה ב.מ.וו בישראל כמות אדירה של דגמים חדשים ומחודשים אולם הגל עדיין לא נרגע. עד סוף השנה יושקו בישראל עוד שלוש סדרות חדשות ושלל דגמי נישה מחודשים.

את הרשימה פותחת סדרה 3 החדשה, שתגיע אלינו כבר אחרי החגים עם עיצוב מחודש תא נוסעים מתוחכם ושורה של מנועים חדשים ומחודשים, כולל לראשונה מנוע טורבו-בנזין חזק וסופר-חסכוני עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר. למרות תוספת האבזור והתחכום, המחירים לא צפויים להשתנות דרמטית.

בסוף אוקטובר תנחת  בישראל ספינת הדגל החדשה לגמרי של ב.מ.וו מסדרה 7. מדובר באחת המכוניות המתוחכמות ביותר טכנולוגית, שהגיעו אי פעם לישראל, והיא כוללת רכיבים רבים שישמשו בעתיד מכוניות עם שליטה אוטונומית. בשלב הראשון יגיעו אלינו דגמי ה-740 וה-750 הפופולריים בארץ והם יתנו קרב צמוד למרצדס S קלאס, מלכת המכירות בפלח.

בנובמבר תצטרף לחבורה גם סדרת ה-X1  החדשה, שמציעה הרבה יותר "עיצוב פנאי" מקודמתה, לצד מנועי דור חדש. המחירים יהיו ככל הנראה אגרסיביים מאד כדי לתת מענה למתחרות הצמודות בפלח.

ובין לבין כבר עלו על כבישי הארץ כמה יחידות מסדרות המוטרספורט החדשות והקרביות של ב.מ.וו, שעברו לאחרונה חידוש בחו"ל. אחת מהן היא X6M המחודשת, שמייצרת בגרסתה החדשה לא פחות מ-575 כ"ס ומאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות בלבד. אחותה ה-X5M מצוידת במנוע דומה.