WhatsApp: שדרוגים חדשים למשתמשי אנדרואיד

אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית WhatsApp השיקה אפשרות לתת צליל שונה להודעות מכל איש קשר או קבוצה, להשתיק איש קשר, לסמן שיחה כ"לא נקראה", ועוד

וואטסאפ / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
וואטסאפ / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית, WhatsApp (וואטסאפ) ממשיכה להשיק שדרוגים לאפליקציה, והיום הכניסה שינויים למשתמשי האנדרואיד אחרי שהם היו בגרסת הבטא בלבד. רק לפני שבוע, נזכיר, ניתנה האפשרות למשתמשי האייפון להשתמש בגרסה האינטרנטית של ווטסאפ במחשב, לאחר חודשים רבים שמשתמשי האנדרואיד נהנו מהאפשרות הזו. 

בין השדרוגים החדשים שהושקו רשמית לאנדרואיד: האופציה להקצות צליל שונה להודעות מכל איש קשר או קבוצה בנפרד בתפריט של איש הקשר עצמו. כשלוחצים בתפריט צפייה בפרטי איש הקשר זה פותח תפריט חדש שמציע לשנות את צליל קבלת ההתראה, את האור של החיווי, את הרטט, את החלונות הקופצים ואפשרויות קבצי הסאונד.

בנוסף - מעכשיו ניתן לסמן שיחה כ"לא נקראה" ע"י לחיצה ארוכה עליה ברשימת הצ'אטים. זה לא ישפיע על ה-V הכחול שמסמן בתוך השיחה כי הטקסט נקרא, אלא רק יסמן אותה כדי שהמשתמש יוכל לשוב אליה כשיתפנה. 

ישנה אפשרות גם שהשיחת תקפוץ למסך הסמארטפון גם אם הוא סגור, מה שבאנדרואיד בשונה מאייפון, לא זמין. 

פיצ'ר נוסף שזמין בעדכון האפליקציה, הוא היכולת להשתיק (MUTE) גם איש קשר ולא רק קבוצה - ל-8 שעות, לשבוע או שנה. 

בנוסף, ווטסאפ השיקה גם צבעים חדשים לאייקונים של אצבעות וכפות ידיים באפליקציה  - וכן הכניסה אייקונים חדשים כמו אצבע משולשת.

פיצ'ר נוסף הוא האפשרות להוריד את כמות המידע שהאפליקציה צוכרת בעת קיום שיחת טלפון בווטסאפ. הורדת הנתונים לא צפויה לפגוע לרעה באיכות השיחה, אבל עדיין דורשת חיבור אינטרנט יציג ככל האפשר.