צפו: אלה המקומות הכי מפחידים בעולם היום

מ"עמק הרציחות" דרך "כביש המוות" ועד "אי הנחשים": קבלו רשימה של כמה מהמקומות המסוכנים והמפחידים ביותר בעולם היום, שלא ממש מומלץ לבקר בהם

צ'ק אין, בוליביה  המקומות המסוכנים בעולם/ צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, בוליביה המקומות המסוכנים בעולם/ צילום: מתוך הוידאו

זה נכון שבדרך-כלל אנחנו משתדלים להמליץ לכם על מקומות שכדאי לנסוע אליהם, אבל הפעם קבלו רשימה של כמה מן המקומות שממש לא כדאי לנסוע אליהם.

עמק חוארז שבמקסיקו מכונה "עמק הרציחות" ומשתרע על פני 64 ק"מ שלאורכם כמה מערי הרפאים המסוכנות בעולם. רק 5,000 איש נותרו עוד בחיים, והם חיים בפחד מתמיד מכנופיות קרטלי הסמים שנלחמות ביניהן על השליטה באזור. על כל 100 אלף אנשים שחיו באזור 160 נרצחו. מרבית החנויות והעסקים במקום סגורים, והמראה השכיח ברחובות הוא גלי אבנים שמזכירים את שמות האנשים שנטבחו במקום.

כך, גם קירות הבתים שמכוסים בגרפיטי שמזכיר כמה אנשים נרצחו באותה נקודה, מעין תמרור אזהרה לבאים. מי שעדיין מסיבה לא ברורה גר במקום, מפחד לצאת מהבית.

עמק חוארז הוא אחד המקומות המסוכנים בעולם, ומי שחותרת תחת התואר המפוקפק היא סאן פדרו סולה שבהונדורס, אשר עשויה לרשת אותו בשנת 2030. ממוצע הרציחות בעיר עומד כיום על 187 מעשי טבח ל-100 אלף איש. גם כאן הסיפור הוא מאבק של כנופיות שעוסקות בסחר של נשק וסמים.

אילו מקומות נוספים ברשימה? צפו בסרטון המצורף.