החסות של מכבי ת"א-פוקס: מוצרי המועדון יימכרו בחנויות הרשת

רשת האופנה צפויה להחליף את אלקטרה כספונסרית הראשית של קבוצת הכדורסל ■ ההסכם המסתמן הוא לשנה עם אופציה לשנה נוספת ■ ביחד עם הכנסות ממכירת מוצרי הקבוצה בחנויות פוקס, צפויים הצהובים להכניס כ-1.5 מיליון דולר בעונה

פוקס / צילום: איל יצהר
פוקס / צילום: איל יצהר

פוקס צפויה להיות נותנת החסות הראשית של מכבי ת"א כדורסל, ותחליף את אלקטרה שעזבה אחרי 7 שנים. הצהובים, שחיפשו במשך חודשים ארוכים ספונסר ראשי חדש, העדיפו בקו הסיום את ההצעה של רשת האופנה. החוזה המסתמן הוא לשנה אחת, עם אופציה לשנה נוספת.

הפרטים המעניינים בהסכם קשורים לשימוש שתוכל לעשות מכבי ת"א בפלטפורמת החנויות הרחבה מאוד של פוקס, שיכניסו לה סכום נוסף מעבר לחסות עצמה. ל"גלובס" נודע כי הסיכום הכספי בין הצדדים עומד על כ-1.2-1.3 מיליון דולר, כאשר במקביל תוכל מכבי להגדיל את ההכנסות בזכות מכירת מוצריה הרשמיים - בדגש על ביגוד - בחנויות פוקס הפרוסות ברחבי הארץ. לפוקס יש 137 חנויות בישראל.

עד היום נשענה מכבי ת"א בעיקר על מכירת מוצריה הרשמיים (מרצ'נדייז) בחנות הרשמית של המועדון בהיכל מנורה-מבטחים.

כפי שפורסם ב"גלובס", לקו הסיום הגיעה מכבי עם שתי הצעות גבוהות מבחינה כספית - איש העסקים אלדד פרי שהציע 1.5 מיליון דולר לעונה, וחברת המסחר המקוון iTrader שהניחה הצעה של כ-1.4 מיליון דולר. אולם במועדון העדיפו ללכת על חברה מוכרת שתתאים לערכי המותג של המועדון.

ההופעה הרשמית הראשונה של מכבי ת"א עם פוקס על חולצת המשחק שלה תהיה ב-24 בספטמבר במסגרת גביע ווינר, מול עירוני נס ציונה. לאחר מכן תצא הקבוצה לסבב משחקים בארה"ב שם תתמודד ב-2 באוקטובר ב"יונייטד סנטר" בשיקגו מול ארמני מילאנו האיטלקית, ויומיים לאחר מכן יערכו הקבוצות משחק נוסף ב"מדיסון סקוור גארדן" בניו יורק.

פוקס תהיה הספונסר הראשי השלישי של מכבי ת"א ב-7 העונות האחרונות. כזכור, בתחילת עונת 2008/09 החליפה אלקטרה כספונסרית הראשית של המועדון את עלית שעזבה אחרי כארבעים שנה.