LG מציגה: שעון חכם מעוטר זהב 23 קראט

חברת LG הציגה גרסה לשעון החכם שלה - Watch Urbane Luxe וגם מערכת חיישנים חכמה לבית

חברת LG ממשיכה להציג גרסאות שונות לשעון החכם שלה. הדגם החדש Watch Urbane Luxe מצויד לדברי החברה באבזם פריסה יוקרתי, אשר הומצא על-ידי לואי קרטייה ב-1910. "רצועות השעון נעשו בעבודת-יד על-ידי 30 בורסקאים מנוסים, בתהליך ארוך הכולל 50 שלבים שונים, היוצרים רמת גימור גבוהה ביותר", אומרים ב-LG ומוסיפים "הזהב 23 קראט חזק וקשה יותר מזהב 24 קראט, בו משתמשים בתכשיטים, וכבד יותר מזהב 18 קראט, אשר קיים בשעוני יוקרה מסורתיים".

השעון יהיה זמין לרכישה החל מסוף אוקטובר, ומחירו המשוער יעמוד על כ-1,200 דולר. על כל אחד מ-500 השעונים במהדורה המוגבלת, תהיה חריטה של מספר סידורי ייחודי. השעון ניתן לרכישה מוקדמת באתר REEDS.com.

חיישנים חכמים לבית

ב-LG גם עומלים על חיישנים אשר יאפשרו להפוך את הבתים למעט חכמים יותר. חיישן ה- SmartThinQ החדש של החברה, יכול להתחבר למגוון מכשירים ביתיים ישנים ולהפוך אותם לחכמים יותר.

חיישן ה-SmartThinQ אשר מקושר למכשירים קיימים בבית, מסוגל להעביר פידבק כמו טמפרטורה או רטט ולתקשר באמצעות אפליקציית החיישן לסמארטפון. למשל, חיבור החיישן לדלת של מכונת כביסה סטנדרטית, תאפשר התראה למכשיר הנייד, כאשר הכביסה הסתיימה או חיבור למקרר יעביר התראה כאשר תאריך התפוגה של מוצר מסויים מתקרב. מעבר לשליטה במוצרים מרחוק, החיישן יאפשר מעקב אחר מספר הפעמים בהן נפתחת דלת המקרר, כאשר המשתמש אינו בבית.

חיישני SmartThinQ עובדים בטכנולוגיית AllJoyn. מדובר בתוכנת קוד פתוח שיתופית, המאפשרת למכשירים טכנולוגיים לתקשר ביניהם. הפלטפורמה אומצה על-ידי כל 180 החברות המאוגדות תחת תאגיד Allseen Alliance, המתמחה ב'אינטרנט של הדברים'. בין החברות השותפות אפשר לציין את מיקרוסופט, פנסוניק, קנון, סוני, אסוס ופיליפס. תנור גלי האור, שפותח על-ידי LG ומבוסס על טכנולוגיה זו, מאפשר עדכון ושיתוף מתכונים עם חברים דרך הסמארטפון. התנור מתחבר לרשת WiFi ובכך ניתן לשלוט בטמפרטורה, זמן ומידת הבישול של כל מנה. בנוסף התנור יכול להחליט בעצמו על זמן הבישול ולמצוא פתרונות אונליין (במקרה שהמנה השתבשה), דרך מרכז התמיכה של LG. בדומה לכך, גם המזגן החכם יכול ליידע את המשתמש מתי עליו להחליף פילטר והמשתמש מצידו יכול להפעיל את המזגן טרם הגעתו הביתה.