נתניהו אישר את הרחבת המשרה של יו"רית מועצת הרשות השנייה

המשרה תוגדל זמנית עד למינוי מנכ"ל קבוע לרשות השנייה ■ השכר החודשי של אוה מדז'יבוז' יגיע לכ-30 אלף שקל בחודש

אוה מדז'יבוז' / צילום: איל יצהר
אוה מדז'יבוז' / צילום: איל יצהר

הממונה על השכר באוצר אישר את הרחבת משרתה של יו"רית מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', ל-90% ממשרת מנכ"ל בשירות הציבורי. זאת, בניגוד למצב כיום לפיו היא מועסקת ב-30% בלבד, כנהוג במשרה כמו זו שהיא נושאת.

משמעות הדבר היא שהשכר החודשי של מדז'יבוז' יגיע לכ-30 אלף שקל בחודש.

ל"גלובס" נודע כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המשמש כשר התקשורת, אישר את בקשתה של מדז'יבוז' לאחר התייעצות עם שר האוצר משה כחלון. ההחלטה להגדיל את משרתה היא זמנית בלבד, עד שימונה מנכ"ל קבוע לרשות השנייה.

מדז'יבוז' ביקשה את הגדלת המשרה סמוך מאוד לכניסתה לתפקיד, מיד לאחר שמנכ"ל הרשות השנייה האחרון, שי באב"ד, עזב את תפקידו. מדז'יבוז' טענה כי שעות העבודה וההשקעה הנדרשות ממנה גבוהות משמעותית מהיקף המשרה שניתנה לה.

מאז מונה כבר ממלא-מקום למנכ"ל, ניר שוויקי, המשמש גם כסמנכ"ל הכספים של הרשות השנייה. למרות זאת, בקשתה של מדז'יבוז' נותרה בעינה.

ממשרד התקשורת נמסר כי "הממונה על השכר אישר את הגדלת שכרה של מדז'יבוז' לתקופה קצובה, לפי המלצה משותפת של שרי התקשורת והאוצר. בזמן הקרוב תוקם ועדת איתור, ויתפרסם מכרז למינוי מנכ"ל קבוע".

מדז'יבוז' נכנסה לתפקיד באוקטובר 2014, לאחר שמונתה על-ידי שר התקשורת דאז, גלעד ארדן. בעבר היא שימשה כמנכ"לית העיתון "מעריב" ותחנת הרדיו 102FM. בעבר הרחוק יותר היא הייתה סמנכ"לית כספים ופיתוח עסקי בזכיינית ערוץ 2 קשת.