רינת אפרימה מונתה לתפקיד בכיר במטה קימברלי קלארק

אפרימה, סמנכ"לית השיווק של חוגלה קימברלי, מונתה למנהלת סקטור Adult & Fem Care באירופה, אפריקה והמזרח התיכון

רינת אפרימה / צילום: תמר מצפי
רינת אפרימה / צילום: תמר מצפי

נשיא אזור אירופה, אפריקה והמזרח התיכון של קימברלי קלארק, גוסטבו קאלבו פז, הודיע היום על מינויה של רינת אפרימה לתפקיד הנהלה בכיר במטה קימברלי קלארק. אפרימה תכהן החל מ-1 באוקטובר כמנהלת סקטור Adult & Fem Care באירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

במכתב שהוציא יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי, לעובדי החברה, הוא כתב: "אני גאה בבחירה ברינת לתפקיד מנהלת סקטור אזורית בהנהלת קימברלי קלארק. המינוי מהווה הוקרה לתרומתה האישית של רינת והכרה במשאב האנושי המצוין הקיים בישראל. אני מודה לרינת על תרומתה הרבה לחברה, הן בצד העסקי והן כחברת הנהלה משמעותית, ומאחל לה הצלחה באתגר החדש".

עוד הוסיף דגים כי רינת קודמה לתפקיד זה לאחר כ-6 שנים מוצלחות בתפקידי ניהול שיווק שונים בחברה, כשבשנה האחרונה הובילה את המעבר לחטיבת שיווק מאוחדת וניהלה בהצלחה את כלל הסקטורים בחברה.

בתפקידה החדש כמנהלת סקטור Adult & Fem Care אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, אפרימה תהיה אחראית לקביעת החזון והאסטרטגיה של הסקטור במדינות אלה ולהשגת המטרות העסקיות המאתגרות.

רינת אפרימה (38) היא בעלת תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מהקריה האקדמית ותואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר-אילן. בתפקידה האחרון כיהנה בחוגלה קימברלי כסמנכ"לית שיווק של חוגלה קימברלי. טרם הגעתה לחוגלה, ניהלה את תחום השוקולד בקבוצת שטראוס.

אפרימה נשארת לגור בישראל ותמשיך למלא את תפקידה בהנהלת איגוד השיווק.