ערוץ 10: מקורבו של בנט נבחר להוביל קמפיין של משרד החינוך

משה קלוגהאפט, שניהל עבור בנט מספר קמפיינים, נבחר ע"י לפ"מ להוביל את הקמפיין החדש של משרד החינוך ■ ערוץ 10: המהלך חוקי אך "מריח לא טוב" ■ משרד החינוך: "משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך"

נפתלי בנט / צילום: תמר מצפי
נפתלי בנט / צילום: תמר מצפי

משה קלוגהאפט, אחד ממקורביו של שר החינוך נפתלי בנט ומי שניהל בעבורו את הקמפיין לראשות הבית היהודי ואת שתי מערכות הבחירות האחרונות של המפלגה - הוא האסטרטג שלו גם כיום, ונבחר להוביל את הקמפיין החדש של משרד החינוך לקידום לימודי המתמטיקה; כך נחשף הערב (ג') ערוץ 10.

על-פי הדיווח, קלוגהאפט נבחר באמצעות לפ"מ - לשכת הפרסום הממשלתית, כאשר לפני מספר שבועות נערך דיון בנושא במשרד החינוך, בין המשתתפים היו בנט, קלוגהאפט, דוברת המשרד ונציג לפ"מ. בסיום הדיון נקבע כי קלוגהאפט מצא חן בעיני הלקוח - משרד החינוך.

בערוץ 10 מציינים כי קלוגהאפט נחשב לקמפיינר מצוין, וכי ההליך עצמו חוקי - אך "מעלה ריח מאוד לא נעים".

קלוגהאפט מסר בתגובה: "אני שוקל לגבות שקל על כל תחקיר של ערוץ 10 בנוגע אליי, ואז לא אצטרך לעבוד יותר בשום קמפיין".

ממשרד החינוך נמסר: "האובססיה של ערוץ 10 לא תשנה את העובדה שהשר בנט עשה ב-100 ימים בחינוך מהלכים שלא נעשו כאן ב-30 שנה. הקמפיין המוצלח ללימודי המתמטיקה הביא תוך יומיים למאות פניות של היי-טקיסטים להשתלבות בפרויקט - כמות שקודם לכן לא השגנו בשנה שלמה".

עוד טוענים במשרד החינוך כי "משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך, ספק מורשה של לפ"מ, שדורג כמוביל בישראל בתחומו על-ידי המגזין העולמי "פורבס" כבר לפני 7 שנים על פועלו. לפ"מ בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר להצלחת הקמפיין, והצלחת המהלך כבר מוכיחה את עצמה לטובת כל ילדי ישראל".