חוזר לערוץ 20: ח"כ שרון גל התפטר מהכנסת

גל: "אני חש כי במצב הנוכחי, כחבר כנסת מן השורה בסיעת אופוזיציה, דווקא כעיתונאי אוכל להביא את יכולותיי לידי ביטוי בצורה טובה יותר" ■ יגיש תוכנית יומית בענייני כלכלה בערוץ 20

שרון גל / צילום: דור מלכה
שרון גל / צילום: דור מלכה

ח"כ שרון גל מישראל ביתנו הודיע היום (ד') על התפטרותו מהכנסת. גל חוזר לעבוד בערוץ 20, שם הועסק לפני שנבחר לכנסת, ויגיש תוכנית יומית בענייני כלכלה שתעלה לשידור מיד אחרי החגים.

"הודעתי היום ליו"ר הכנסת על התפטרותי מהכנסת", מסר גל. "כמי שהיה עיתונאי בעל אג'נדה, ניתנה לי לפני הבחירות האחרונות הזדמנות לנסות ולקדם אותה מתוך הכנסת כחלק מסיעת ישראל ביתנו. שמחתי על ההזדמנות וניצלתי אותה בצורה המיטבית בעת כהונתי.

"יחד עם זאת, אני חש כי במצב הנוכחי, כחבר כנסת מן השורה בסיעת אופוזיציה, דווקא כעיתונאי אוכל להביא את יכולותיי לידי ביטוי בצורה טובה יותר, ומשהגעתי למסקנה הזו, החלטתי לעשות את הצעד כבר עכשיו.

"אני מודה ליו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, על האמון שנתן בי ולעמיתיי בסיעה ובכנסת על הזכות לעבוד לצידם. אמשיך לתרום ולקדם את הדברים שאני מאמין שהם לטובת מדינת ישראל גם בהמשך הדרך".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הביע צער על החלטתו של גל ומסר: "אני מצטער על החלטתו של שרון גל לפרוש מן הכנסת, אך אני מכבד את העובדה שגל פועל על-פי צו מצפונו ומתוך כוונה להביא את יכולותיו לידי ביטוי בצורה המירבית ובדרך הטובה ביותר שהוא סבור שהוא יכול לתרום למדינת ישראל. גל השתלב בישראל ביתנו בצורה טובה ותרם למפלגה, ואני מודה לו על כך".

מוקדם יותר היום התפטר גם ח"כ שי פירון (יש עתיד) מהכנסת והודיע כי יחזור לעסוק בתחום החינוך.