אורן ציבלין רוכש את מלוא השליטה ב"מעריב לנוער"

העסקה מוערכת בכ-2 מיליון שקל ■ המוכרת, קבוצת תכלת, תמשיך לספק לעיתון את שירותי ההפקה, ההפצה ומערך המינויים עד שנת 2017 לפחות

אורן ציבלין / צילום: דן לב
אורן ציבלין / צילום: דן לב

חברת ציבלין תקשורת צעירים של אורן ציבלין רכשה את השליטה המלאה על "מעריב לנוער" מידי קבוצת תכלת, זאת לאחר שבשנה שעברה רכשה רק מחצית מהעיתון הוותיק לנוער.

קבוצת תכלת תמשיך לספק לעיתון את שירותי ההפקה, ההפצה ומערך המינויים עד שנת 2017 לפחות. העסקה מוערכת בכ-2 מיליון שקל.

מיד אחרי ראש השנה תעבור מערכת "מעריב לנוער" פיזית אל משרדי חברת ציבלין, ובזאת יושלם סופית מהלך הרכישה, שנחתם כבר בחודש אפריל אשתקד.

צוות העיתון מונה 9 עובדים קבועים, ובראשם ציבלין כעורך אחראי.

בימים אלה הושלם גם החיבור הדיגיטלי עם אתר מאקו של זכיינית ערוץ 2 קשת, שם "מעריב לנוער" הוא ספק התוכן לסגמנט הנוער החדש. בחודש יולי, חודש ההשקה הראשון, ביקרו באתר 370 אלף מבקרים ייחודיים, ואילו באוגוסט צמח המספר ל-396 אלף מבקרים ייחודיים.

ציבלין עצמו שימש בשנות ה-80' כתב נוער בולט, ובהמשך עסק בתחום הפרסום לצעירים. החברה שבבעלותו עדיין עוסקת בפרסו, ומוציאה לאור גם את "פודקיפוד" ו"זבנג".

באוקטובר יימלאו ל"מעריב לנוער" 3,000 גליונות וכ-60 שנות הופעה רצופה. ב"מעריב לנוער" מתכננים גיליון מיוחד, שילווה בקמפיין פרסומי בדיגיטל, בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובקולנוע.

ציבלין מסר בתגובה: "'מעריב לנוער' זו אהבה. אני רואה שליחות אמיתית בהפיכתו של הברנד הזה לרלוונטי לעוד הרבה שנים. עם כ-90 אלף חברים בפייסבוק, כ-400 אלף גולשים בדיגיטל וכ-25 אלף מנויים בפרינט, מדובר במוצר רלוונטי, אולי מוצר הנוער המשמעותי בישראל. אני רואה את בר, הטינאייג'רית האישית שלי בת ה-15, נכנסת עם 'מעריב לנוער' למיטה ולוקחת אותו לבית-הספר, ויודע שאנחנו עושים משהו נכון".