החל מהחודש: ערוץ CNN יעלה גם בסלקום TV

זאת לראשונה בגרסת HD ■ ערוץ החדשות הבינלאומי משודר היום בישראל רק למנויי yes

cnn / צילום: בלומברג
cnn / צילום: בלומברג

ערוץ החדשות הבינלאומי CNN יעלה במסגרת שירות הטלוויזיה של חברת סלקום. הערוץ משודר היום בישראל אך ורק למנויי yes, וכעת יעלה בשירות סלקום TV, לראשונה בגרסת HD כערוץ לכל דבר, ולא במסגרת תיקיית ה-VOD. הערוץ יעלה כבר בחודש ספטמבר.

סמנכ"ל התוכן והטלוויזיה בסלקום, יניב גרינולד, מסר כי "סלקום גאה להגיש לצרכני החדשות בישראל את ערוץ CNN הבינלאומי והמבוקש, לראשונה בארץ באיכות HD אותה אין למתחרינו, וזאת יחד עם שאר תוכניות הערוץ הפופולריות בכל רחבי העולם. אנחנו גוף השידור היחיד בישראל שמגיש חדשות באיכות HD".

פייר בראנקו, סגן נשיא של קבוצת טרנר ומנהל אזור צרפת, פורטוגל ואפריקה, מסר: "אנחנו מאד נרגשים מכך שסלקום TV תפיץ את שידורי ערוץ CNN באיכות שידור HD בישראל, ובכך תרחיב את טווח החשיפה שלנו בשוק משמעותי זה. אנחנו בטוחים שערוץ CNN יהיה הצלחה גדולה בסלקום TV, וזאת כאשר לסלקום יש כבר שיתוף-פעולה מוצלח עם טרנר, והיא כבר הוכיחה את מחויבותה לחדשנות ויודעת להתאים את התוכן החדשני שהיא מציגה לצרכני הצרכנים המשתנים.

"הרחבת התפוצה של שידורי CNN היא חלק בלתי נפרד מהמאמץ האסטרטגי של קבוצת המכירות ושותפויות התוכן של CNN. עסקי הליבה של הקבוצה הם לבחון דרכים להגיע לכמה שיותר צרכנים - ברמה המקומית, האזורית והבינלאומית, וזאת על-ידי שותפויות עם ארגוני תקשורת מובילים".

קופין גילום, מנהל העסקים וההפצה של קבוצת טרנר, מסר: "בהמשך להשקה המוצלחת של עולם התוכן קרטון נטוורק ואדולט סווים בסלקום TV, זהו צעד חדש עבורנו, להרחיב את נוכחותה של טרנר בישראל. אנחנו שמחים וגאים שהשותפים שלנו משיקים כעת את CNN International".