צפו: חתול מבלה בתוך ויטרינת בשר של "אושר עד"

החתול תועד בסניף באשדוד, בקצבייה שבה נמכר בשר טרי ללקוחות ■ אושר עד: "צוות מחלקת הבשר פינה את הבשר במהירות לצורך השמדתו תחת פיקוח וטרינרי של משרד הבריאות. המקרר עבר חיטוי יסודי"

אושר עד / צילום: גלובס
אושר עד / צילום: גלובס

מה עושה חתול בוויטרינת הבשר בקצבייה של רשת אושר עד? בסניף הרשת באשדוד תועד חתול מטייל בקצביית הבשר שבה נמכר בשר טרי ללקוחות.

התיעוד נעשה במהלך יום עבודה רגיל. החתול נראה כשהוא מטייל בוויטרינת הבשר וצועד לעבר חלקי בשר הנמצאים בוויטרינה.

לא ברור כיצד הצליח החתול להיכנס לוויטרינה מבלי שאחד העובדים הבחין בו כבר כשהוא נכנס לסניף. לא ברור גם אם החתול הצליח להיכנס לאזורים אחרים שבהם מטפלים בבשר בסניף.

האירוע מתרחש שבוע לפני ראש השנה, כשהקניות לחג בשיא ובמיוחד קניות הבשר.

אושר עד / צילום: גלובס
 אושר עד / צילום: גלובס

בהתייחס לאירוע נמסר מרשת אושר עד כי "יש לנו בארץ הרבה חתולים. חלקם (מאוד) אמיצים. בשעת הסגירה של החנות באשדוד, בעת שהיא מתרוקנת מאחרוני לקוחותיה, אז הייתה שעת הכושר של אותו חתול אמיץ (ואז גם צולמו התמונות).

"אבל באושר עד ערוכים היטב גם למקרים כמו זה שלפנינו בכדי לשמור על בריאות קהל לקוחותינו ועל טיב הסחורה שלנו, ולכן מיד לאחר שצולמה התמונה הודיעו להנהלה על 'הפולש', וצוות מחלקת הבשר פינה את הבשר במהירות לצורך השמדתו תחת פיקוח ויטרנרי של משרד הבריאות. המקרר עבר חיטוי יסודי.

"החתול האמיץ נלכד, שוחרר אחר כבוד ורץ לספר לחבר'ה על ההרפתקאה שעבר. צר לנו אם למישהו מקהל לקוחותינו נגרמה עוגמת-נפש בשל המקרה, ואנו מבטיחים לעשות הכול כדי להמשיך לספק לכם את הסחורה הטובה ביותר באופן הזול וההוגן ביותר".

רשת אושר עד, הנמצאת בבעלות אברום-משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות בישראל, ומחזור מכירותיה עומד על כ-1.8 מיליארד שקל בשנה.