מועדון הצרכנות הוט קורא לעמיתיו לקנות ברשת מגה

עפ"י הסכמים קיימים, חברי המועדון זכאים ל-10% הנחה בקניות ברשת מגה ■ מטרת הקריאה: "לעזור לכ-5,000 עובדים לשמור על מקור פרנסתם"

סניף מגה בעיר / צילום: איל יצהר
סניף מגה בעיר / צילום: איל יצהר

מועדון הצרכנות הוט, המונה כ-150 אלף בתי-אב עמיתים, יוצא בקריאה לחברים להתגייס לסייע לרשת השיווק מגה, ולנצל את ההנחה המובטחת להם ברשת על-פי הסכמים קיימים - 10% הנחה במעמד החיוב בכל חנויות הרשת, בנוסף למבצעים השוטפים המוצעים לכל לקוחות מגה.

מנכ"ל המועדון, יורי מרק, פונה בימים אלה בדיוור אישי לעמיתים בקריאה לנצל את ההנחה ואת כוח הקנייה הגדול שלהם ולבצע את הרכישות לחג בסניפי הרשת.

בחודש שעבר אושרה תוכנית הבראה במגה, שכוללת גם הסכם פרישה מרצון לכ-1,000 עובדים. כ-5,000 העובדים הנותרים זכאים ל-33% ממניות החברה, במקביל לצמצום הוצאות שכר, הטבות נלוות ופעילויות רווחה בהיקף של כ-35 מיליון שקל לשנה.

מרק מציין כי לפני המשבר ברשת ביצעו עמיתי המועדון עסקאות בהיקפים משמעותיים. חוסר הוודאות סביב עתיד החברה ומחסור במוצרים ומלאים גרם אמנם להפחתה מסוימת בכמות הרכישות, אולם לדבריו, באחרונה רואים התאוששות מחודשת במחזורי הרכישה באמצעות כרטיס האשראי של חברי המועדון.

"כמועדון צרכנות שמאגד מאות אלפי עובדים, יש לנו כוח קנייה ענק וסולידריות, שיכולים לסייע באופן מהותי להצלת רשת מגה שנמצאת עכשיו גם בבעלות עובדיה", הוא מסביר. "בימים אלה אנו מוציאים דיוור לכל החברים, ובו קריאה חד-משמעית - בצעו את הקניות לחג במגה ועזרו לכ-5,000 עובדים לשמור על מקור פרנסתם".