פשרה: נדב פרסמן יתחיל לעבוד במקאן בינואר 2016

כך נקבע בפשרה בין משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומקאן שהתקבלה בהליך גישור ■ בנוסף ל-3.5 חודשי הצינון בפועל, פרסמן יקבל על עצמו צינון של 6 חודשים נוספים מטיפול בכל לקוח שהוא מנוגד אינטרסים ללקוחות של באומן

נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

הושגה פשרה בין משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומקאן בנוגע לתקופת הצינון שתחול על איש הקריאייטיב נדב פרסמן: על-פי ההחלטה שהתקבלה במסגרת הליך הגישור בין הצדדים, פרסמן ייכנס לתפקידו כמשנה למנכ"ל מקאן בראשון לינואר 2016 - כ-5 חודשים לאחר שהודיע על התפטרותו מבאומן בתחילת אוגוסט השנה.

תקופת הצינון שנגזרה על פרסמן היא 3.5 חודשים מיום סיום העסקתו בבאומן, מאמצע ספטמבר. בפועל הזמן בין תחילת עבודתו של פרסמן במקאן להפסקת עבודתו בבאומן יהיה כ-5 חודשים, שכן הוא הודיע על כוונתו לעזוב בתחילת אוגוסט ולמעשה לא היה במשרד מאז.

בנוסף ל-3.5 חודשי הצינון בפועל, פרסמן יקבל על עצמו תקופת צינון של 6 חודשים נוספים מטיפול בכל לקוח שהוא מנוגד אינטרסים ללקוחות המטופלים בבאומן.

כזכור, נדב פרסמן שימש ב-3 השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ונחשב למי שהיה שותף משמעותי למעבר המשרד לעידן הדיגיטלי והשמת תחום זה כחוד החנית של המשרד.

לפני שבועות ספורים החליט פרסמן לעזוב את המשרד כדי לשמש מספר 2 של עמית משיח, שנכנס לתפקיד מנכ"ל מקאן. משיח, שנראה נחוש להשיב את מקאן לימי זוהרה המקצועי, החל עוד טרם כניסתו לתפקיד לגייס טלנטים כגון נדב פרסמן ואלדד וינברגר.

בבאומן לא נשארו חייבים וביקשו שפרסמן יכבד את הסכם הצינון ל-12 חודשים עליו הוא חתום. בהמשך פנה באומן לבית המשפט בבקשה להוציא צו מניעה שימנע את העסקתו של באומן במקאן, ולאחר מכן פנו הצדדים להליך גישור.